گام بلند برای آب رسانی و توسعه بهداشت در شوش دانیال

15:30 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۲۶۰
فرماندار شوش گفت: بنیاد برکت برای آبرسانی و بهداشت شوش دانیال گام های موثری برداشته است.
به گزارش گروه جامعه ، رضا نجاتی فرماندار شوش دانیال فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام گرفته شده از سوی بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان خوزستان و مناطق محروم را بسیار تأثیرگذار و خوب ارزیابی كرد و گفت: كمك‌ها و خدمات شایانی به مردم این مناطق توسط بنیاد برکت انجام گرفته كه توانسته چشم‌انداز خوبی برای رشد و توسعه‌ی این مناطق ترسیم کند.

نجاتی افزود: تلاش‌های بنیاد بركت در جهت محرومیت‌زدایی در روستاهای شوش دانیال چشم‌گیر و بیمثال است و باید این امر الگوی دیگر نهادهای خدمت‌گزار به مردم قرار بگیرد.

وی با بیان این‌كه آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و توجه به بهداشت مردم مناطق روستایی و محروم به خوبی و به شکل جهادی توسط بنیاد بركت انجام میگیرد، گفت: با توجه به حجم مشكلات و گرفتاریهای مردم در مناطق محروم، واقعاً حجم كارهای انجام گرفته شده از سوی بنیاد بركت،‌ عاملی در جهت امیدواری مردم شده است.

فرماندار شوش دانیال، فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام گرفته شده از سوی بنیاد بركت در استان خوزستان و مناطق محروم را بسیار تأثیرگذار و خوب ارزیابی كرد و بیان داشت: تلاش‌های انجام شده در مسیر محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی سبب افزایش امید و رضایت‌مندی مردم منطقه شده است.   

وی از جهاد بنیاد بركت برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم تقدیر كرد و افزود: توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و توسعه‌ی مناطق محروم كمك شایانی به پیشرفت كشور خواهد كرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *