رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«امیر خان» حق داشت ناراحت باشد/ صدرنشینی فعلی مهم نیست

10:52 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۴۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قلعه‌نویی حق دارد ناراحت باشد چون همین امتیاز از دست دادن‌ها ممكن است قهرمانی را از ما بگیرد.
هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص توقف تراکتورسازی در تبریز مقابل پدیده اظهار داشت: در این بازی در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه وارد دروازه نشد. در نیمه دوم با تغییر شرایط آب و هوایی به کل اوضاع تغییر کرد. با ورزش باد شدید در ورزشگاه روی یک اتفاق گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد و به قولی باد کمک کرد تا پدیده نبازد.

وی افزود: در این بازی حق تراکتورسازی صددرصد پیروزی بود. به نظرم پدیده خیلی خوش‌شانس بود که مقابل ما توانست یک امتیاز بگیرد. در این بازی همه چیز دست به دست هم داد تا صدر جدول را از دست بدهیم اما مهم نیست و قطعاً در بازی‌های بعدی آن را جبران خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه چقدر امیدوار است در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به صدر برگردند، گفت: به هر حال مسابقات زیادی تا پایان لیگ مانده و در این مدت قطعاً صدر جدول دستخوش تغییر خواهد شد. به همین خاطر صدرنشینی فعلی در جدول مهم نیست و به قولی به آن جام نمی‌دهند.

محمدی در پایان، درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی بابت خودخواهی برخی از بازیکنان که موقعیت‌های گلزنی را از تراکتورسازی گرفت، خاطرنشان کرد: «امیر خان» حق داشت ناراحت باشد و ما هم مثل او ناراحت هستیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و طبیعی است که سرمربی تیم ناراحت باشد چون در مقطع حساسی قرار داریم و این امتیاز از دست دادن‌ها ممکن است آخر فصل به راحتی قهرمانی را از ما بگیرد.

وی در مورد دیدار حساس روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال هم گفت: مسلما با توجه به شرایطی که در جدول رده‌بندی داریم برای پیروزی به این مسابقه پا می‌گذاریم، هرچند تیم خوب استقلال هم در خانه بازی می‌کند اما تمام هدف ما کسب 3 امتیاز این بازی حساس است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *