رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه و رسم شهدا را نباید فراموش کرد/ مردم کردستان در همه حال پشتیبان نظام بوده‌اند

18:10 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۴۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده سپاه کردستان گفت: اسم شهیدان در خیابان‌ها و کوچه‌ها عنوان شده است و راه و رسم این بزرگواران را نیز نباید را در پیچ و خم زندگی فراموش کرد بلکه باید این فرهنگ را نهادینه کرد.
راه و رسم شهدا را نباید فراموش کرد/ مردم کردستان در همه حال پشتیبان نظام بوده‌اند
به گزارش گروه سیاسی ، سردار حمزه فلاح در یادواره شهدای حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جواد کاکه‌جانی از شهدای مدافع استان کردستان، که در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد، عنوان کرد: آرامش و پیشرفت کنونی ما مرهون خون پاک شهیدان انقلاب و مدافعان حرم است.

وی شرکت در مراسم گرامیداشت شهیدان را افتخار و سعادت اخروی دانست و گفت: قداست کار ما در نوع عملکرد شهدا و رزمندگان با فرهنگ عاشورایی و سیره اسلامی به سرمنزل مقصود رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: شهیدان آسمانی از مادیات و خوشی‌های زودگذر دنیا گذشتند چرا که قرب الهی والاترین هدف و مقصود این عزیزان از خود گذشته است.

فلاح با بیان اینکه شهدا با دلیری خود به دیگران درس شجاعت، صبر، ایمان و استقامت دادند، افزود: ثمره خون این بهشتیان پیشرفت و دستیابی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هم در عرصه داخلی و خارجی   به امکانات عظیم و دستاوردهای مختلف است.

وی در ادامه به مقام ایثار در فرهنگ شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: ایثار چه در بعد جزئی که گذشتن از مال و فرزند و تمامی دارایی‌های مادی و بعد کلی، فداکردن جان خود در راستای اسلام و انقلاب و میهن، با خدای خویش معامله‌ای بس‌عظیم و گرانبها می‌کنند.

جانشین سپاه کردستان افزود: شهدا با نوع عمل و تهذیب نفس، با انجام واجبات و ترک محرمات و با یاد مرگ و دوری از دنیاپرستی به این مقام و جایگاه می‌رسند که شهید کاکه‌جانی نماد بارز این شهداست.

فلاح در ادامه بیان کرد: امروزه دشمنان اسلام و انقلاب با شیوع جنگ نرم دنیا را نزد جوانان پررنگ‌تر از گذشته نشان می‌دهند ولی شهیدان با مقام احسان، رضا و خشنودی پروردگار از همه چیز خود در راه رسیدن به آرمان، ظرف وجودشان مملو از اخلاص و گذشت و ولایت‌مداری بی‌توجه به مادیات و لذت‌های زودگذر دنیوی با خدای خود معامله کردند و زیباترین بیداری خفته را معنا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اسم شهیدان در خیابان‌ها و کوچه‌ها عنوان شده است اما راه و رسم این بزرگواران را در پیچ وخم زندگی میان هزاران مشکل متعدد را نباید فراموش کنیم بلکه باید این فرهنگ را نهادینه کرد.

وی گفت: خوشا به حال کسی که آخرت را به دنیا نفروخت و سعادت دو گیتی را برای خود تضمین کرده و بالاتر از هر خیر و نیکی کشته‌شدن در راه خداست.

فلاح در ادامه تصریح کرد: شهادت‌طلبی ارزشمندترین واژه و حرکت نزد پروردگار سبحان است که ما باید راه و مسلک شهدا را الگوی واقعی خود قرار دهیم چرا که هرچه داریم از برکت خون شهدا است که اسلام جهانی می‌شود و حاکمیت پیدا می‌کند.

وی گفت: طلوع تمدن اسلامی که پیامش وحدت، عدالت و امنیت و آسایش جمهوری اسلامی است مرهون خون جوانان شهید این آب و خاک است و امیدواریم خداوند توفیق ادامه‌دهنده راه شهدا را به همه مسلمانان عطا کند.

جانشین فرمانده سپاه کردستان در پایان افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه استان کردستان و پیشمرگان مسلمان کرد در تمامی عرصه‌ها پشتیبان اسلام و قرآن و آرمان‌های نظام بوده‌اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *