معرفی اسلام واقعی تبلیغات منفی علیه ایران و شیعه را بی‌اثر خواهد کرد

20:50 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۵۱۱
یکی از مراجع تقلید بر لزوم معرفی مبانی اصیل اسلام و فقه شیعه به جهانیان تأکید کرد و گفت: ارائه اسلام ناب تبلیغات منفی را از بین برده و نگرش جهانیان را نسبت به ایران و شیعه تغییر خواهد داد.
معرفی اسلام واقعی تبلیغات منفی علیه ایران و شیعه را بی‌اثر خواهد کرد

به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از مرکز مطالعات تطبیقی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، آیت‌الله‌ ناصر مکارم شیرازی در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش بین‌المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی اظهار کرد: برگزاری این همایش بسیار مهم است و آثار مطلوبی از جنبه‌های مختلف خواهد داشت.

وی شناساندن اسلام واقعی به جهان را از برکات ‌چنین همایش‌هایی دانست و خطاب به برگزارکنندگان همایش اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی گفت: شما در واقع با برگزاری این همایش به اسلام، شیعه، روحانیت شیعه و نظام اسلامی خدمت می‌کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به تبلیغات منفی علیه ایران و شیعه در خارج از کشور، ضمن تأکید بر معرفی مبانی و اندیشه‌های اصیل فقه شیعه به جهانیان خاطرنشان کرد: ارائه اسلام ناب در قالب همایش‌ها و نشست‌ها‌، تبلیغات منفی را از بین برده و نگرش جهانیان را نسبت به ایران و شیعه تغییر خواهد داد.

وی در پایان ضمن دعا برای برگزارکنندگان همایش بین‌المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی، ابراز امیدواری کرد این‌چنین اقدامات ذخیره یوم المعاد مجریان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی دبیر علمی دومین همایش بین المللی اسلام و حقوق بشردوستانه بین‌المللی نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از روند برگزاری این همایش پرداخت.


برچسب ها: اسلام ناب افراط

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *