توقيف لنج حامل 74 ميليارد ريال کالای قاچاق در بوشهر

10:20 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۵۶۷
ماموران دريابانی استان بوشهر در بازرسی از يک فروند لنج توقيفی، بيش از 74 ميليارد ريال انواع کالاهای قاچاق كشف و 5 نفر را دستگير کردند.
به گزارش گروه جامعه ،سردار قلندر لشکری، اظهار داشت: مرزنشینان استان بوشهر در راستای تعامل و همكاری با مرزبانان با آگاهی از قصد چند سودجو برای ورود غیرقانونی مقادیر زیادی کالای قاچاق به کشور، بلافاصله موضوع را به دریابانان اطلاع دادند.
 
وی افزود: مرزبانان با افزایش اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس منطقه، یك لنج متعلق به قاچاقچیان را به محض ورود به آب های کشور شناسایی و توقیف کردند.
 
فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی از شناور توقیفی، مقادیر زیادی انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل بیش از380 هزار عدد قرص نیروزا، 16 تن برنج، بیش از یک تن و 800 كیلوگرم چای، چهار هزار و 593 عدد گوشی همراه و 39 هزار و 719 عدد لوازم جانبی گوشی همراه کشف کردند.
 
وی افزود: 30 هزار متر پارچه و دیگر اقلام از قبیل تبلت، قطعات الکترونیکی، ساعت مچی، لوازم صوتی خودرو ،روغن زیتون، ادویه جات، انواع مواد آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی و ... از دیگر کشفیات بود.
 
فرمانده دریابانی استان بوشهر به دستگیری 5 متهم در این عملیات اشاره کرد و گفت : کارشناسان ارزش ریالی محموله های مکشوفه را بیش از 74میلیارد ریال برآورد کردند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *