آلبوم جدید "محمد علیزاده" دی ماه منتشر می شود/ آلبومی متفاوت و شنیدنی از خالق "هواتو کردم"

12:00 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۶۲۰
ترابی با اشاره به اینکه آلبوم جدید محمد علیزاده متفاوت و شنیدنی خواهد بود، گفت: آلبوم سوم این خواننده پاپ دی ماه منتشر می شود.
میلاد ترابی مدیر تولید آلبوم جدید محمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون پروژه آلبوم جدید محمد علیزاده را به پایان رسانده ام.

وی ادامه داد: سومین اثر موسیقایی این خواننده دی ماه در دسترس علاقمندان قرار می گیرد و امیدوارم مخاطبان موسیقی پاپ، این آلبوم را دوست داشته باشند.

آلبوم جدید محمد علیزاده دی ماه منتشر می شود/ آلبوم سوم متفاوت و شنیدنی خواهد بود////////////دوشنبه/////////ارسال نشود

ترابی تصریح کرد: به دلیل اینکه محمد علیزاده بسیار گرفتار بود، مدیریت تولید آلبوم جدیدش را بر عهده گرفتم و بسیاری از همکاران خوبم در روند تولید این اثر ما را همراهی کردند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر حسین کاشانیان، شهاب اکبری و معین راهبر در آلبوم جدید علیزاده حضور داشته اند که حضورشان بسیار قوی و در عین حال تأثیرگذار بوده است و از دوستان مختلف در این آلبوم کمک گرفتیم تا در نهایت، مجموعه ای گردآوری شود که برای مردم جذاب وشنیدنی باشد.

این آهنگساز عرصه موسیقی پاپ همچنین توضیح داد: به طور کلی در موسیقی ما، هر کسی برای خودش در یک خط خاص کار می کند در حالی که در این آلبوم، با همکاران در بخش های مختلف تولید، دور یکدیگر حضور داشتیم و از این جهت می توان گفت هیچ گونه حرکت انفرادی در این اثر وجود نداشت.

آلبوم جدید محمد علیزاده دی ماه منتشر می شود/ آلبوم سوم متفاوت و شنیدنی خواهد بود////////////دوشنبه/////////ارسال نشود

وی یادآور شد: تا زمانی که آلبوم جدید علیزاده منتشر نشود، نمی توان از میزان استقبال ها پیش بینی درستی ارائه داد اما به طور کلی تلاش خود را کرده ایم تا نسبت به آلبوم قبلی این خواننده متفاوت باشد و فضای جدیدی را به مخاطبان ارائه دهیم.

ترابی تصریح کرد: در روند تولید آثار محمد علیزاده همیشه گزینه متفاوت بودن را به شکل درستی با همراهی این خواننده مدنظر قرار داده اند و فکر می کنم تا حدودی در این زمینه موفق بوده ایم.
 
مدیر تولید آلبوم سوم علیزاده خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه یکی از قطعه های این آلبوم که در حقیقت قطعه پنجم این اثر محسوب می شود، چند روز قبل منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت، تصور می کنم تا حدودی بتوان  رضایت مخاطبان را حدس زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *