نخستین اظهارنظر "جیمز ماتیس" درباره ایران پس از انتخاب به عنوان گزینه ریاست پنتاگون

12:30 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۶۲۴
وزیر پیشنهادی دونالد ترامپ برای تصدی پست وزارت دفاع آمریکا در تازه ترین اظهارات خود از ایران به عنوان اصلی ترین عامل ایجاد بی ثباتی در منطقه یاد کرده است.
ایران اصلی‌ترین نیروی برهم‌زننده ثبات در منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل ، روزنامه صهیونستی «جروزالم پست» در گزارشی نوشت: «جیمز ماتیس» وزیر پیشنهادی دونالد ترامپ برای تصدی پست وزارت دفاع آمریکا در تازه ترین اظهارات خود درباره مهمترین نگرانی‌های‌اش مدعی شده است که سه نیروی عمده مانع اصلی ایجاد ثبات در منطقه خاورمیانه هستند: ایران، ایران، ایران!

به نوشته جروزالم پست "ماتیس" نگرانی خود را از قدرت روزافزون ایران در منطقه این‌گونه توصیف می کند: هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم مهمترین دغدغه من چگونگی برخورد با قدرت ایران در خاورمیانه است.

این روزنامه صهیونستی ضمن اشاره به ترکیب تیم امنیت ملی کابینه دونالد ترامپ ازجمله «جیمز ماتیس» و «مایکل فلین» و نگرانی جدی آنها از پیشرفت برنامه موشکی ایران اضافه  می کند احتمالا دولت دونالد ترامپ به علت ادامه برنامه موشکی بالستیک  اقدامات سخت‌گیرانه‌تری علیه ایران انجام خواهد داد.

«جروزالم پست» در ادامه گزارش خود می نویسد که پیش از این نیز «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز طی اظهاراتی در واشنگتن ضمن اشاره به پیشرفت برنامه موشکی ایران تلاش کرد دولت آتی دونالد ترامپ را تشویق کند تا موضع تهاجمی تری نسبت به ایران اتخاذ کند.




هموطن
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
بکوری چشم امریکا و اسراییل ما امریکا را زیر پا میگذاریم همانطور که خداوند تبارک و تعالی وعده داده است.
سیدیازاج
|
-
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
شما امریکاییها و صهیونیستها 37 سال است که میگویید ایران ایران ایران و این به معنای ترس و وحشت کامل از قدرت و سیاست ایران است.
فرشاد
|
-
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
قدرت نظامی این روزهای ایران مهار نشدنی است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *