تکمیل عملیات مرمت پل‌های تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس، تا پایان سال جاری

23:50 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۶۷۲
مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از پیشرفت 40 درصدی عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، مهدی پورشاسب گفت: اجرای عملیات نیلینگ و تقویت کوله‌ها به منظور بهبود وضعیت لرزه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس طبق برنامه ادامه دارد و تاکنون بخشی از تعمیرات تخصصی این پل‌های سواره‌رو از قبیل تعمیر هندریل‌ها و تیرهای آسیب‌دیده با موفقیت به سرانجام رسیده است.

مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران با بیان اینکه تلاش برای مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس متعاقب اتمام عملیات تقویت کوله‌ها وارد مرحله تعویض نئوپرن‌ها و پیش‌دال بتنی خواهد شد، افزود مجموعه اقدامات مرمتی این پل‌های سواره‌رو تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

گفتنی است، تقاطع بزرگراه صدر با بزرگراه شهید مدرس شامل 2 پل شرقی و غربی در مرز مناطق 1 و 3 شهرداری تهران است. ضعف کوله‌ها در مقابل بارهای جانبی، فرسودگی درزهای انبساط و سیستم زهکشی و آسیب‌دیدگی هندریل‌ها و بخشی از تیرهای عرشه، از جمله مشکلاتی است که اجرای پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های صدر و شهید مدرس را ضروری ساخته است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: پل صدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *