تحت هیچ شرایطی شهر حلب را ترک نمی کنیم

13:48 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۷۰۸
تروریست های مستقر در مناطق شرقی حلب در پاسخ به درخواست آمریکا برای خروج از این مناطق اعلام کردند تحت هیچ شرایطی شهر حلب را ترک نمی کنند.
تحت هیچ شرایطی شهر حلب را ترک نمی کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل به نقل از «رویترز»، تروریست های مستقر در مناطق شرقی حلب روز یکشنبه در پاسخ به درخواست آمریکا برای خروج از این مناطق اعلام کردند تحت هیچ شرایطی شهر حلب را ترک نمی کنند.

دولت روسیه طی روزهای گذشته خواستار گفت وگو با واشنگتن درباره خروج کامل گروهک های تروریستی از مناطق شرقی شهر حلب شده‌ بود.

«رویترز» به نقل از سرکردگان ارشد تروریست ها اضافه می کند: پاسخ ما به آمریکا درباره خروج از قسمت شرقی حلب اینگونه است که ما حلب را ترک نمی کنیم چون آن را خانه خود می دانیم و هرگز آن را به نیروهای سوری واگذار نخواهیم کرد.

سرکرده تروریست ها همچنین تصریح می کند: ما پاسخ منفی خود را به مقامات آمریکا ابلاغ کردیم و آنها هم گوش کردند اما هیچ واکنشی نشان ندادند.

با این حال براساس گزارش «رویترز» دولت آمریکا هنوز نظر خود را درباره پیشنهاد مسکو برای گفت وگو با تروریست ها در زمینه خروج از شرق حل اعلام نکرده است.

این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه در تازه‌ترین دور حملات خود برای باز‌پس‌گیری شهر حلب، بخش های زیادی از مناطق شرقی حلب را از کنترل تروریست ها خارج کرده اند.



حاج اسد نجاری
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
یک راه حل وجود دارد و آن اینکه اصلا هیچ ملاحظه ای در کار نباشد. این بهترین راه کار است. گزارشات از شرق حلب نشان دهنده این است که انها هیچکدام سوری نیستند فقط مردم عادی را گروگان گرفته اند و با درخواست چهار کشور خائن به مردم سوریه که امروز از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهان رسیدگی به حلب بودند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *