جلوی نمایشگاه بین المللی زنجیره انسانی خواهیم کشید

16:20 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۸۲۱
رئیس شورای شهر تهران در انتقاد به برگزاری نمایشگاه های همزمان و پر ازدحام در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گفت: طی فراخوانی جلوی نمایشگاه بین المللی زنجیره انسانی خواهیم کشید.

به گزارش گروه جامعه ، مهدی چمران در حاشیه سیصد و نهمین جلسه شورا در انتقاد به برگزاری نمایشگاه های شلوغ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، گفت: ما بارها در این خصوص تذکر داده ایم و از مسئولین برگزاری نمایشگاه، خواستیم تا از برگزاری نمایشگاه های همزمان و پر ازدحام در این محل خودداری کنند، اما متاسفانه هر روز شاهد برگزاری اینگونه نمایشگاه ها هستیم.

چمران با اشاره به اینکه مسئولین نمایشگاه به بهانه اینکه برنامه اجرایی نمایشگاه از مدتها قبل بسته شده و معتقدند طبق قرارداد برای سازمان نمایشگاه ها تعهد ایجاد شده است تصریح کرد: این قراردادها قابل بازبینی و تغییر است و با هیج دلیلی قابل توجیه نیست که نمایشگاه شهر آفتاب با این امکانات مناسب و عدم مزاحمت برای شهروندان خالی بماند و ما هر روز شاهد ترافیک و اعتراض مردم در منطقه منتهی به نمایشگاه بین المللی باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: اگر مسئولین نمایشگاه ها بخواهند به این روال ادامه دهند و به حقوق شهروندان احترام نگذارند و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند به طور حتم مدیریت شهری طی فراخوانی و با تشکیل زنجیره انسانی جلوی این کار را خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *