واکنش ارتش سوریه به اصرار تروریست ها بر ماندن در حلب

15:33 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۸۲۸
یک مقام نظامی ارشد سوریه به بیانیه تروریست های مستقر در حلب پیرامون عدم خروج از این شهر واکنش نشان داد.
واکنش ارتش سوریه به اصرار تروریست ها بر ماندن در حلببه گزارش گروه بین‌الملل ، یک مقام نظامی سوریه در مصاحبه با پایگاه لبنانی النشره گفت: اظهارات فرماندهان گروه های مسلح در حلب درباره عدم خروج از این شهر بی ارزش است.

وی با اشاره به اینکه ارتش سوریه عملیات های خود را به اجرا در می آورد اظهار داشت: طی روزهای آینده شاهد آزادسازی مناطق جدیدی در حلب خواهیم بود.

این مقام نظامی سوریه ادامه داد: گروه های مسلح شاهد روزهای آخر خود در شهر حلب هستند. 

وی همچنین افزود که نیروهای سوری پیشروی های خود را در مناطق شرقی حلب ادامه داده و موفق به باز پس گیری مناطق "الجزماتی و الحلوانیه" تا مسیر "هنانو" شده اند.

تروریست های مستقر در مناطق شرقی حلب روز یکشنبه در پاسخ به درخواست آمریکا برای خروج از این مناطق اعلام کردند تحت هیچ شرایطی شهر حلب را ترک نمی کنند.

دولت روسیه طی روزهای گذشته خواستار گفت وگو با واشنگتن درباره خروج کامل گروهک های تروریستی از مناطق شرقی شهر حلب شده‌ بود.

«رویترز» به نقل از سرکردگان ارشد تروریست ها اضافه می کند: پاسخ ما به آمریکا درباره خروج از قسمت شرقی حلب اینگونه است که ما حلب را ترک نمی کنیم چون آن را خانه خود می دانیم و هرگز آن را به نیروهای سوری واگذار نخواهیم کرد.

سرکرده تروریست ها همچنین تصریح می کند: ما پاسخ منفی خود را به مقامات آمریکا ابلاغ کردیم و آنها هم گوش کردند اما هیچ واکنشی نشان ندادند.



برچسب ها: ارتش سوریه

ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
نباید به تروریست ها اجازه خروج داده شود. آنها بعدا برای همیشه برای دولت سوریه مشکل ایجاد خواهند کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *