تصویب لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح

20:36 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۸۸۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب کلیات و جزییات لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ سعید باستانی در تشریح جزییات امروز یک شنبه(14 آذر) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در این جلسه لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح بررسی و مصوب شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه کلیات و جزییات لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح تصویب و بررسی نهایی به صحن علنی ارجاع شد.

وی افزود: در لایحه مذکور به این مهم اشاره دارد که همه حوزه های مختلف صنایع دفاع در بخش دریایی تجمیع شده و به یک سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح تبدیل شود.

باستانی با اشاره به دستور کار دیگر این کمیسیون گفت: انتخاب پنج نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه حمایت از مالکیت صنعتی نیز صورت گرفت.

وی ادامه داد: آقایان فولادگر، گرمابی، فرهنگی، نورقلی پور و رضیان جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه حمایت از مالکیت صنعتی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تصویب کلیات طرح ارزیابی زیست محیطی ایران نیز از دیگر موارد مورد رسیدگی در این کمیسیون بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *