رضایی: عربستان منزوی‌تر خواهد شد

21:35 - 14 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۸۹۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه عربستان بزودی منزوی‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرده است: اسباب اِنزواى آل سعود در منطقه پشت سر هم تحقق پیدا می‌کند.
به گزارش گروه سیاسی ؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صفحه اینستاگرام خود به برشماری شکست‌های پی در پی عربستان در منطقه پرداخت.

وی در این مطلب با تأکید بر اینکه عربستان بزودی منزوی‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرده است: اسباب اِنزواى آل سعود در منطقه پشت سر هم تحقق پیدا می‌کند.

رضایی با تصریح بر اینکه اکنون حاکمیت عربستان بدترین شرایط خود را مى‌گذراند، ادامه داده است: شکست این پادشاهى در یمن، شکست عوامل و شاگردانِ وهابیت یعنی داعش در عراق و همچنین شکست جبهه النصره و دیگر تروریست‌ها در سوریه که با میلیاردها دلار سعودی تقویت شده بودند، اوضاع عربستان را به کلی به هم ریخته، آنها را بر سرِ چند راهی دشوار قرار داده است.

وی در مطلب خود در اینستاگرام با ابراز امیدواری نسبت به نجات مردم عربستان از چنگال آل‌سعود عنوان کرده است: مسئولان کشور ما فریب تغییر موضع موردى عربستان را نخورند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر این نکته که آنها در ضعف چهره نرم به خود می‌گیرند و البته ممکن است برای نجات خویش دست به خودکشی هم بزنند و در خلیج فارس ماجراجویی کنند، تأکید کرده است: برای هر دو حالت آماده باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *