فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در آذرماه سال 95

10:33 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۹۹۴
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای همه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذر ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش گروه جامعه ، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان كلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان آذر ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام كرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذر ماه سال 1395 دریافت كرده اند، باید در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال 1395 هستند، باید راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 20 آذر به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سایر استان های کشور

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال 1395 هستند راس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 20 آذر ماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیک ترین دفتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند. 

انتهای پیام/  


برچسب ها: خدمت سربازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *