رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رنگرز: این دوره از جام باشگاه‌های جهان کیفیت بالاتری دارد/ جام را به ایران بر می‌گردانیم

10:42 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۰۰۵
سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این دوره جام باشگاه‌های جهان با سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به ادوار گذشته برگزار شود.
به گزارش گروه ورزشی ، حسن رنگرز درباره حضور تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در جام باشگاه‌های جهان گفت: اردوهای خوب و منظمی را برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتیم و آخرین جلسه تمرینی را هم برگزار کردیم تا حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: تا امروز 16 تیم برای این حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کردند و پیش‌بینی می‌کنیم قطع به یقین این دوره با سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به ادوار گذشته برگزار شود. همانطور که در کشتی آزاد شاهد بودیم اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ داد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی تصریح کرد: سعی کردیم بیش‌تر از کشتی‌گیران شاخص و مطرح داخلی استفاده کنیم و در برخی اوزان هم که نیازمند تقویت بیشتر بودیم از عنوان‌داران مطرح جهان و المپیک استفاده کردیم.

رنگرز گفت: با توجه به حمایت‌های مجموعه مدیریتی بیمه رازی تلاش می‌کنیم تا در این دوره هم با توجه به ظرفیت‌های فنی تیم از این عنوان در این دوره هم دفاع کنیم. امیدواریم بتوانیم جام قهرمانی را به داخل کشور برگردانیم هرچند که می‌دانیم با توجه به برگزاری مسابقات در قلب اروپا بدون شک کشورهای اروپایی که در کشتی فرنگی صاحب سبک و مدعی هستند با تمام قوا شرکت خواهند کرد. با توجه به نتایجی که در کشتی آزاد رقم خورد تلنگری برای ما بود تا با تمرکز بیشتری در این مسابقات به میدان برویم. بدون شک جام باشگاه‌های جهان به بلوغ لازم رسیده است و به برندی در سطح کشتی جهان تبدیل شده است.

رنگرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این مقطع زمانی هیچ مسابقات جدی برای محک کشتی‌گیرانشان وجود ندارد و از طرف دیگر با توجه به برگزاری دو وزن از مسابقات جهانی بدون شک شاهد برگزاری این رقابت‌ها در سطح ایده‌آلی خواهیم بود. نفراتی که در اختیار داریم تقریبا استخوان‌بندی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی تشکیل خواهند داد. خوشبختانه کشتی‌گیران ما در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به ایران بازگردانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *