برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران

12:28 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۰۹۸
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی كاركنان این سازمان در سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی در راستای فراهم کردن زمینه تبدیل وضعیت استخدامی تعداد 5 هزار نفر از کارکنان قراردادی تحت پوشش شرکت خدمات اداری شهر و مؤسسه هادیان شهر در سال 1395 با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کارمند ثابت صورت می گیرد.

وی افزود: ثبات و امنیت شغلی، توانمندسازی کارکنان، ایجاد انگیزه در همكاران، تخصص و بالندگی، تفکر خلاق و نوآوری، افزایش بهره وری، تأمین رضایت شغلی کارکنان و تثبیت و تبدیل موقعیت كاری همكاران از طریق تغییر وضعیت استخدامی از موقت به ثابت قطعی و تطبیق شاغلین با پست های سازمانی، از اهداف اصلی مدیریت شهری در جهت تغییر وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری تهران است.

معاون شهردار تهران اظهار داشت: برابر ادوار گذشته و حسب ضرورت و نیاز شهرداری تهران به تخصص و تجارب کارکنان در پست های مصوب و مشاغل حساس در حوزه های مختلف مأموریتی اعم از شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصادی، منابع انسانی، برنامه ریزی و توسعه شهری و خدمات شهری و محیط زیست و با توجه به اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تأیید شورای اداری شهرداری تهران، برگزاری آزمون در یک فضای رقابتی صورت می گیرد.

تشکری هاشمی تأکید کرد: طی سنوات گذشته نیز به صورت دوره ای هر سه سال یک بار، تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شهرداری تهران صورت گرفته که طی آن در سال های 86، 89 و 92 نیز تغییر وضعیت استخدامی کارکنان انجام شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، کلیه کارکنان قراردادی تمام وقت شاغل در واحدهای ستاد و صف از جمله ادارات کل، مناطق 22 گانه، واحدهای ستادی و سازمان های غیر مستقل که دارای چارت سازمانی و پست مصوب بلاتصدی با شرایط احراز باشند، می‌توانند در آزمون تغییر وضعیت استخدامی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: نیروهای قراردادی سازمان های مستقل، شرکت های تابعه، شرکت های پیمانکاری و نیروهای حق الزحمه ای، ساعتی و پروژه ای، مشمول این دستورالعمل نبوده و مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون نمی‌باشند.

تشکری هاشمی در ادامه تصریح کرد: آزمون تغییر وضعیت استخدامی در دو نوبت و در یک فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد که طی آن در نوبت اول 3 هزار نفر و در نوبت دوم 2 هزار نفر پذیرش می شوند. 

انتهای پیام/  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *