رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تولید آلبوم جدید "علی اصحابی" تا یک سال آینده/خواننده جوان اشعار "عبدالجبار کاکایی" را می خواند

9:00 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۱۴۹
اصحابی با اشاره به اینکه تولید آلبوم جدیدش را به تازگی آغاز کرده، از تجربه فضاهایی جدید در این آلبوم سخن گفت.
علی اصحابی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود درعرصه موسیقی گفت: در مدت یک ماه و نیم اخیر تولید آلبوم جدیدم را شروع کرده‌ام.

وی ادامه داد: بنده در جمع کردن قطعه های آلبوم مقداری حساس هستم و به همین دلیل ممکن است مراحل تولید این اثر موسیقایی کمی طول بکشد و تصور می کنم آلبوم جدیدم حدود یک سال آینده در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

خواننده آلبوم " دیره" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به طور یقین فضاهای جدیدی را برای آلبوم جدید در نظر گرفته ام و اگر خدا بخواهد این فضاها اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: تا این لحظه حدود سه قطعه از آلبوم جدید به شکل ماکت آماده شده و در همین تعداد قطعه هایی محدود فضاهای متفاوتی را احساس می کنم.

اصحابی با اشاره به هنرمندانی که در روند تولید آلبوم جدیدش با آن ها به همکاری می پردازد، یادآور شد: اشکان آبرون و کوشان حداد از جمله دوستانی هستند که در آلبوم جدید با آن ها همکاری دارم و تلاش می کنیم سبک‌های مختلفی را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ترانه از دوستانی همچون عبدالجبار کاکایی، ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی و  روزبه بمانی بهره گرفته ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *