دانشجویان عضو شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب شدند

3:55 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۱۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد و دانشجویان پس از کسب آراء انتخاب شدند.
دانشجویان عضو شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب شدندبه گزارش گروه جامعه ،انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و نتایج انتخابات در دانشکده­‌های پزشکی، پردیس بین الملل، علوم توانبخشی و خوابگاه امام علی (ع) اعلام شد.
 
پس از ثبت نام اولیه در تمامی دانشکده ها و خوابگاه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی در ۶ دانشکده و ۱۲ خوابگاه به حد نصاب مندرج در آئین نامه مصوب وزارت بهداشت نرسید و انتخابات در این دانشکده ها و خوابگاهها برگزار نشد.
 
انتخابات در دانشکده های پیراپزشکی، پرستاری و مامایی، مدیریت، بهداشت، علوم رفتاری و فناوری های نوین پزشکی و همچنین خوابگاه های دانشجویی امام حسن(ع) ، شهید نواب صفوی، شقایق، مطهری، ساعی، نوید، گلستان، حضرت زهرا (س)، آمل، قائمیه، ابن سینا و لارستان برگزار نشده است.  
 
از مجموع تعداد ۳ هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی، تعداد ۴۷۹ نفر از دانشجویان به پای صندوق رأی آمدند و در انتخابات شرکت کردند.
 
بر اساس آرای بدست آمده ۲۲ نفر از میان کاندیداها رای کسب کردند که از این میان ۸ نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل شورای صنفی دانشجویان دانشکده پزشکی انتخاب شدند.
 
همچنین بر اساس نتایج شمارش آراء در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشکده پردیس بین الملل، از مجموع تعداد۵۰۰ نفر دانشجوی خارجی شاغل به تحصیل در دانشکده پردیس بین الملل، تعداد ۲۰۲ نفر از دانشجویان به پای صندوق رأی آمده و در انتخابات شرکت کردند.  
 
بر اساس آرای بدست آمده ۱۲ نفر رای کسب کردند که از میان آنها ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر به عنوان عضو علی البدل شورای صنفی دانشجویان دانشکده پردیس بین الملل انتخاب شدند.
 
بر اساس نتایج شمارش آراء در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی نیز از مجموع ۷۰۰ دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشکده علوم توانبخشی ۲۰۲ نفر از دانشجویان به پای صندوق رأی آمدند که در نهایت ۲۴ نفر از میان کاندیداها رای کسب کردند که از این میان ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی انتخاب شدند.
 
همچنین بر اساس نتایج شمارش آراء در انتخابات شورای صنفی دانشجویان خوابگاه امام علی (ع)، از مجموع ۴۳۰ دانشجوی ساکن این خوابگاه امام علی (ع)، تعداد ۱۰۴ دانشجو پای صندوق رأی آمدند و از میان ۱۰ نفری که رای کسب کردند ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل شورای صنفی دانشجویان خوابگاه امام علی (ع) انتخاب شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *