خدمت رسانی متروی نمایشگاه شهر آفتاب از بهمن

16:30 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۲۶۳
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: مترو نمایشگاه شهر آفتاب از بهمن امسال به صورت دائم خدمات رسانی خواهد کرد.
به گزارش گروه جامعه ،سید محمد سیدی در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت بحران در محل نمایشگاه شهر آفتاب از 20 تا 23 آذر خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های علمی از بخش های جانبی این نمایشگاه است. 

وی ادامه داد: مترو نمایشگاه شهر آفتاب در زمان برگزاری نمایشگاه ها فعال بوده و از بهمن با افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت دائم خدمات رسانی خواهد کرد. 

سیدی گفت: در مدت برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت بحران کشور پارکینگ های داخلی مجموعه شهر آفتاب نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. 

وی در ادامه با بیان اینکه رینگ مجموعه شهر آفتاب کامل نبوده است و معارض ملکی دارد افزود : واحد املاک حرم مطهر امام خمینی (ره) و شهرداری تهران در حال برطرف کردن معارض هستند. 

مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مجموعه در آینده از نظر تأسیسات برقی، دسترسی و برقراری اینترنت بی سیم مشکلی نخواهد داشت. 

وی با بیان اینکه در دنیا صنعت نمایشگاهی صنعتی زیان ده است افزود: سرمایه گذاری در نمایشگاه یک سرمایه گذاری ملی است و برگزاری نمایشگاه های تجاری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *