افتخاری: جانشین پورحیدری به زودی معرفی می‌شود/ مربی صبا مقصر بود و خرمگاه مظلوم واقع شد

17:26 - 15 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خرمگاه مظلوم واقع شد و مسبب حاشیه‌های بازی، مربی صبا بود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص زمان معرفی نفر پنجم هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: با وزیر ورزش صحبت کردم و قرار شد یکی دو هفته آینده جانشین مرحوم منصور پورحیدری را به ما معرفی کنند.

وی در مورد محرومیت محمد خرمگاه پس از حواشی ایجاد شده در بازی مقابل صبای قم گفت: خرمگاه مظلوم واقع شد و مسبب این اتفاق مربی صبا بود. او از ابتدا تنش و حاشیه ایجاد کرد و بارها توسط نماینده فدراسیون تذکر گرفت. در گزارش‌ها نیز عنوان شده که او توهین کرده است. فکر کنم با توضیحات نماینده حقوقی باشگاه در فدراسیون و اعتراضی که صورت می‌گیرد، رای بازگردانده شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به شایعه قهر استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی استقلال عنوان کرد: او به مرخصی رفته است.

افتخاری درباره اینکه گفته می‌شود تیم بانوان استقلال مشکل اخلاقی داشته است، خاطرنشان کرد: من از این مشکلات بی‌خبر هستم و نمی‌دانم در چه موردی صحبت می‌کنید. ما به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم بودجه‌ای برای بانوان در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی تیم‌های فوتسال امید و بزرگسالان ایران مقابل روسیه را چطور دیده است، گفت: بازی‌های دوستانه امروز اهمیت خاص خودش را داشت. برای ما در حال حاضر تیم امید مهم‌تر است از این جهت که در اردیبهشت‌ماه مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را پیش رو دارد و به این خاطر باید خیلی خوب برای این بازی‌ها آماده شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: بازی با روسیه اولین بازی دوستانه برای تیم امید بود و این تیم باید بازی تدارکاتی بیشتری در آینده انجام دهد تا شرایط بهتری پیدا کند. از این رو در نظر داریم یک بازی دوستانه با تیم زیر 20 سال اوکراین داشته باشیم و بعد از آن دیدار دیگری با تیم زیر 20 سال عراق خواهیم داشت. این بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک کند تا تیم امید در بهترین شرایط راهی مسابقات آسیایی شود و بتواند قهرمان این رقابت‌ها شود.

مشاور سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال فراهم شده است یا نه و اینکه گفته می‌شود تنها مشکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است، یادآور شد: بحث حضور بانوان در ورزشگاه موضوع اصلی نیست بلکه فعلا دو وزارتخانه امور خارجه و ارشاد جواب نامه ما را نداده‌اند. در این زمینه سوءتفاهماتی به وجود آمده که پیگیر قضیه هستیم تا پاسخ قطعی را از این دو وزارتخانه گرفته و برای فیفا ارسال کنیم. دیگر وزارتخانه‌ها پاسخ نامه ما را داده‌اند و فقط همان دو وزارتخانه‌ای که اعلام کردم این کار را انجام ندادند. در مرحله بعد ما نمایندگان فیفا برای بازدید از اماکن و ورزشگاه‌ها به ایران خواهند آمد و من فکر کنم آنجاست که مشکلات ما زیاد خواهد شد. آن وقت است که نیاز به حمایت دولت و وزارت ورزش داریم تا شرایط را برای میزبان ورزشگاه‌ها از مسابقات فراهم کنند.

افتخاری درباره لیست خرید سرمربی استقلال برای نیم‌فصل خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط بحث بازگشت شهباززاده مطرح است و در مورد بازیکن دیگری با من صحبتی نشده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *