ورود بخش خصوصی به پروژه ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم

21:40 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۳۹۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار قم گفت: پیشنهاد دادیم که نمایشگاه دائمی فرش استان قم به فعالان عرصه فرش استان واگذار شود تا این نمایشگاه با سرمایه بخش خصوصی تکمیل و راه‌اندازی شود.
ورود بخش خصوصی به پروژه ساخت نمایشگاه دائمی فرش قم
به گزارش گروه سیاسی ، سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه ساخت نمایشگاه دائمی فرش استان قم اظهار کرد: نظرات مختلفی در خصوص این پروژه وجود دارد، اگر بخواهیم پروژه با اعتبارات دولتی تکمیل شود، زمان‌بر است، چون دولت مشکلات اعتباری دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دادیم که نمایشگاه دائمی فرش استان قم به فعالان عرصه فرش استان واگذار شود تا این نمایشگاه با سرمایه بخش خصوصی تکمیل و راه اندازی شود، امیدواریم که بخش خصوصی در این عرصه ورود کند تا نمایشگاه دائمی فرش استان قم زودتر به مرحله بهره برداری برسد.

استاندار قم افزود: بحث تولید فرش دستباف نقش موثری در تاریخ فرهنگ و هنر استان و کشور داشته است و دولت وظیفه حمایت از عرصه تولید فرش دستباف را دارد. علاقه‌مند هستیم که هر چه زودتر پروژه نمایشگاه دائمی فرش استان قم تکمیل شود.

صادقی با اشاره به بحث واگذاری نمایشگاه دائمی فرش استان قم به بخش خصوصی اظهار کرد: دولت مجوزهایی را در قالب ماده 27 برای واگذاری پروژه‌های عمرانی استان به بخش خصوصی داده است و براساس این ماده می‌توانیم که نمایشگاه دائمی فرش استان قم را با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از پروژه ساخت نمایشگاه دائمی فرش استان قم انجام شده است و برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات داریم و ورود بخش خصوصی به پروژه ساخت این نمایشگاه می‌تواند موجب تکمیل آن شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *