آمریکا درگیر فساد مالی و اخلاقی شدید است

3:50 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۴۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به رو به افول بودن قدرت پوشالی آمریکا، این کشور را درگیر فساد شدید مالی و اخلاقی دانست.
آمریکا درگیر فساد مالی و اخلاقی شدید است
به گزارش گروه سیاسی ، سردار حمید اباذری در یادواره شهدای مدافع حرم سمنان با یاد شهید عباس دانشگر که در دانشکده فنی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز آمریکا با فساد، مشکلات اجتماعی مختلف و فحشا عمیق و شدید درگیر است و این مهم در مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری این کشور به‌وضوح مشاهده شد.

وی آمریکا را بزرگ‌ترین دشمن در طول تاریخ نامید و افزود: امروز می‌بینیم که این دشمن بزرگ خداوند رو به افول است و این را انتخابات امسال ریاست جمهوری آمریکا نشان داد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امروز دسیسه‌های دشمن و تاکتیک آن برای مبارزه و تسلیم کردن ملت بزرگ ایران تغییریافته است، بیان کرد: امروز در نبردی سخت و پیچیده با دشمن استکباری خود قرار داریم.

سردار اباذری با اشاره به اینکه امروز برخلاف گذشته، ابزارهای ارتباطی پیشرفته زمینه گناه را برای جوانان‌مان فراهم کرده است تصریح کرد: امروز جوانان کشورمان با بزرگ‌ترین دشمنان روبرو هستند.

وی ایستادگی در برابر آمریکا را مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم آن عنوان و بیان کرد: امروز ما باید افتخار کنیم که در برابر قدرت پوشالی آمریکا زانو نزده‌ایم.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی برای مردم عراق و سوریه بیان کرد: هدف اصلی دشمنان از پرورش تروریست‌ها در منطقه، جمهوری اسلامی ایران است و این کشورها هدف اولیه آنان محسوب می‌شود.

سردار اباذری با اشاره به اینکه مدافعان حرم در واقع در خط مقدم جبهه اسلام در برابر کفر می‌جنگند بیان کرد: امروز مدافعان حرم خاک‌ریزهای نبرد با دشمنان جمهوری اسلامی را به خارج از مرزهای ایران برده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید عباس دانشگر، از این شهید والامقام به‌عنوان مصداق بارز جوان مؤمن انقلابی نام برد و افزود: شهید دانشگر امروز الگویی مناسب برای جوانان به شمار می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *