"فرهنگ شهادت" گزینه‌های روی میز دشمنان نظام جمهوری اسلامی را برچیده است

5:05 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۴۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: دشمنان عنوان می‌کنند تمام گزینه‌ها روی میز است اما زمانی که با گزینه روی میز ما که "شهادت" است، روبه‌رو می‌شوند کاملاً عقب‌نشینی می‌کنند و پی به قدرت ایران می‌برند.
به گزارش گروه سیاسی ، سردار سید حسین مرتضوی در نخستین یادواره یکصد شهید سرافراز دهستان گلیان شهرستان شیروان اظهار داشت: شهدا مظهر قدرت هستند و امروز بعد از 28 سال از دفاع مقدس، بیان و تفسیر فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: حرمت‌گذاری به افرادی که روزی در جمع شهدا بوده‌اند و امروز دوری از شهدا برایشان سخت است یک امر واجب است و برگزاری یادواره‌های شهدا در این مهم بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: سلطه گران از واژه شهید به‌عنوان کسانی که توانستند در مقابل دشمنان کاملاً مسلح با دست‌خالی یک انقلاب نوپا را به پیروزی برسانند، یاد می‌کنند و آنان ترس زیادی از بسیجیان و فرهنگ شهادت دارند.

سردار مرتضوی گفت: دشمنان عنوان می‌کنند تمام گزینه‌ها روی میز است اما زمانی که با گزینه روی میز ما که شهادت است روبه‌رو می‌شوند کاملاً عقب‌نشینی می‌کنند و پی به قدرت ایران می‌برند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: امروز باید از شهدا درس بگیریم و رفتار و حرکاتمان را از شهدا الگو بگیریم تا از شرایط موجود عبور کنیم و بتوانیم این امنیت حاکم بر کشور را حفظ کنیم.

وی بابیان اینکه امروز ما به‌واسطه خون شهدا و ایثار رزمندگان و بسیجیان عزیز از قدرت بسیار خوبی برخوردار هستیم افزود: دشمنان امروز حتی فکر حمله و تجاوز به خاک ایران را هم نمی‌توانند بکنند و اقتدار ایران در منطقه برای همه اثبات‌شده است.

سردار مرتضوی افزود: امروز زمانی که می‌بینیم رهبر معظم انقلاب تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا دارد باید پی به اهمیت موضوع ببریم و در جهت برگزاری باشکوه این یادواره‌های شهدا بیشتر تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ما نگران این هستیم که افراد انقلابی ضعیف در برخی کرسی‌های تصمیم‌گیری مهم نظام تکیه بزنند و خدایی نکرده مرغوب عملیات روانی دشمن شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی بابیان اینکه امروز افراد انقلابی قوی نیاز نظام ماست افزود: این افراد در صحنه‌های فیزیکی نبرد حضور داشته‌اند و به‌راحتی می‌توانند امروز توطئه‌های پوشالی دشمن را خنثی کنند.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه وعده‌های دشمن تماماً پوشالی و خیالی بوده و نباید به این وعده توجه کرد چراکه تهدیدهای بزرگی پشت این وعده‌ها نهفته است افزود: ما امروز با استفاده از آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل به‌دنبال تأسیس تمدن اسلامی هستیم چراکه این مهم مهم‌ترین هدف شهدا و امام راحل بوده است.

در پایان مراسم از خانواده شهدای دهستان گلیان و همچنین شهید مدافع حرم شهرستان تجلیل شد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *