گریه سخنگوی شورای نگهبان برای یک دانشجوی خانم/ مقامی که ترجیح می دهد سنگ قبر نداشته باشد

8:12 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۹۰۵
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان که معمولا پاسخ های حقوقی و مستند او را در منصب سخنگویی شورای نگهبان همراه با چهره ای جدی در ذهن داریم، به سوالاتی در زمینه های مختلف و خارج از حیطه کاری اش پاسخ داد.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان
-گروه سیاسی: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان که معمولا پاسخ های حقوقی و مستند او را در منصب سخنگویی شورای نگهبان همراه با چهره ای جدی در ذهن داریم، به سوالاتی در زمینه های مختلف و خارج از حیطه کاری اش پاسخ داد که خواندن آن خالی از لطف نیست. 

کدخدایی در پاسخ به این سوال که "مهمترین دغدغه شما خارج از چهارچوب شورای نگهبان چیست"، عنوان کرد: دغدغه های زیادی دارم که عمده آنها به پیشرفت و توسعه کشور مربوط است؛ اما به دلیل آنکه با قشر دانشجو زیاد سروکار دارم، این احساس را دارم که مدیریت جوانان کشور در عرصه هایی رها شده است؛ دانشجویان به شدت و به صورت کاملا جدی دغدغه اشتغال دارند.

کدخدایی در همین رابطه گفت: روز گذشته (سه شنبه 28 دی) خانم دانشجویی که به دلیل مشکلات مالی، مقطع دکترا در دانشگاه را رها کرده بود و به شغل غیرمرتبطی روی آورده بود، پیش من آمد و گفت که ماهیانه 400 هزار تومان دریافتی دارد؛ با شنیدن این صحبتها ناخودآگاه گریه کردم؛ از صمیم قلب امیدوارم جوانان ما خوشبخت شوند.

کدخدایی همچنین در پاسخ به این سوال که "دوست دارید چه جمله ای بر روی سنگ قبرتان نوشته شود" اظهار کرد: ترجیح می دهم سنگ قبر نداشته باشم، اگر هم قرار باشد داشته باشم و  بخواهم جمله ای بر روی آن نوشته شود، احساس می کنم "خسی در میقات" شاید بهترین واژه باشد.

به گزارش میزان، وی در پاسخ به این سوال که "در کودکی و نوجوانی دوست داشتید در آینده چه کاره می شدید" گفت: از بچگی شغل معلمی را خیلی دوست داشتم.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین درباره نحوه خرید لباس هایش نیز گفت: لباس هایم را با همکاری خانم و بچه هایم می خرم و به نظر آنها کاملا احترام می گذارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *