آموزش جلوگیری از هک شدن تلگرام

21:39 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۳۵۶
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن پسورد برای ورود به تلگرام هم نسخه ویندوز و هم نسخه اندروید را برای شما کاربران گرامی آموزش دهیم.
به گزارش گروه فضای مجازی همواره حفظ حریم خصوصی از بزرگترین دغدغه های کاربران در دنیای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی است ، بی شک تلگرام پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در ایران است که در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن پسورد برای ورود به تلگرام هم نسخه ویندوز و هم نسخه اندروید را برای شما آموزش دهیم.

کلیات کار در هر دو ورژن مشابه است ابتدا توضیحات کلی را مطالعه نموده و سپس با دنبال کردن تصاویر تنظیمات لازم را بر روی تلگرام خود انجام دهید. در اندروید وارد Settings شده و سپس گزینه Privacy and Security را لمس کنید حال در قسمت Security بر روی گزینه Passcode Lock لمس نمایید مانند شکل بر روی دکمه لمس نموده و در صفحه باز شده رمز را وارد کنید (چهاررقمی) خود بخود وارد صفحه بعد خواهید شد و مجدد رمز خود را وارد کنید کار تمام است من بعد برای ورود به تلگرام باید رمز وارد شود.

در نسخه ویندوز وارد Settings شده و در قسمت Advanced بر روی Turn on local passcode کلیک کنید رمز خود را دوبار وارد نموده و Save نمایید کار تمام است.

/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *