خدمات الکترونیک قضایی از طرح‌های مهم دستگاه قضایی است

14:45 - 01 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۷۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری ارایه خدمات الکترونیک قضایی را از طرح‌های مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: بی تردید اجرای این طرح گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه خدمات الکترونیک در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی حجت الاسلام و المسلمین شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با حضور در غرفه قوه قضاییه به سوالات مراجعه کنندگان در خصوص خدمات الکترونیکی قضایی پاسخ گفت.


وی ارایه خدمات الکترونیک قضایی را از طرح‌های مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: بی تردید اجرای این طرح گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه خدمات الکترونیک در کشور است.


حجت الاسلام والمسلمین شهریاری توضیح داد: خدمات الکترونیک قضایی امکان کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی را تسهیل کرده است و آن‌ها می‎توانند جهت طرح دعوی بدون مراجعه به محاکم یا دادسرا‌ها به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

معاون رییس قوه قضاییه در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از غرفه گمرک ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، غرفه شبکه علمی و ... بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *