سامان سالور در انتظار پروانه ساخت/کارگردان سیزده59: می خواهم از شتابزدگی‌ها دور باشم

11:00 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۸۸۷
کارگردان فیلم "سیزده59" گفت: به امید خدا امسال به سینما باز خواهم گشت و از شهریور ماه فیلمبرداری فیلم سینمایی "سه کام حبس" را آغاز خواهم کرد.

سامان سالور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: به امید خدا امسال به سینما باز خواهم گشت و از شهریور ماه فیلمبرداری فیلم سینمایی "سه کام حبس" را آغاز خواهم کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر فیلمنامه‌ام برای دریافت پروانه ساخت به شورای صنفی ارسال شده و سعی داریم تا بعد از دریافت پروانه این فیلم را تا مهر ماه امسال آماده نمایش کنیم و اگر مشکلی به وجود نیاید با این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حاضر خواهیم شد.

کارگردان فیلم 1359 در خصوص بازیگران "سه کام حبس" تاکید کرد: حدوداً مذاکرات با تمامی بازیگران مشخص شده و تمامی آنها انتخاب شده‌اند اما فعلاً نیاز به زمان داریم تا بعد از عقد قرارداد اسامی آنان را رسانه‌ای کنیم.

وی درباره مضمون فیلم "سه کام حبس" اضافه کرد: این فیلم در ژانر اجتماعی بوده و به یکی از بحرانی‌ترین مشکلات اجتماع می‌پردازد. این فیلم بی‌نهایت برای من دغدغه محسوب می‌شود و تا آن را تکمیل نکنم به نوعی آرام نخواهم گرفت.

این کارگردان سینما درباره دوری خود از سینما طی دو سال گذشته تاکید کرد: فیلمسازی کمی سخت و گران شده و از طرفی من کارگردانی هستم که می خواهم اثر را با کمترین ضریب اشتباه تولید کنم. این وسواس من در امر فیلمسازی باعث شده تا برای ساخت یک اثر از شتابزدگی های مرسوم دور باشم.

سالور در خصوص بازگشت دوباره خود به تلویزیون خاطرنشان کرد: از اوایل تابستان فیلمنامه‌ای برای کار در تلویزیون به من پیشنهاد شده و هم‌اکنون در حال خوانش فیلمنامه هستم. هنوز قراردادی بسته نشده ولی به احتمال فراوان اگر فرصتی باشد در مهر ماه تولید آن را شروع خواهم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *