همکاری ویژه شبکه شما و مرکز خراسان رضوی در تولید و پخش برنامه‌های دهه کرامت

9:43 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در ادامه سلسله نشست‌های مدیران شبکه شما با مدیران و برنامه سازان مراکز استان‌ها، اولین روز مرداد ماه ٩٦، با سفر به خراسان رضوی آغاز شد.

همکاری ویژه شبکه شما و مرکز خراسان رضوی در تولید و پخش برنامه‌های دهه کرامتبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی معاونت استان ها، طی این نشست که با حضور مدیرکل مرکز خراسان رضوی، قائم مقام، معاون سیما و سایر مدیران مرکز برگزار شد، زمینه همکاری‌های آتی میان طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


در همین خصوص و پیرو دستور دکتر دارابی معاون امور استان‌ها مبنی بر تولید لیگ سراسری مشاعره، جهت پخش از شبکه شما، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با رییس دانشگاه فردوسی مشهد و دانشکده ادبیات آن، توسط مدیرکل مرکز خراسان رضوی، مقرر گردید از ظرفیت‌های این مرکز علمی به بهترین شکل استفاده شود.


همچنین با توجه به در پیش رو بودن دهه کرامت، در خصوص ویژه برنامه "شمس الشموس" که با همکاری شبکه شما، مرکز خراسان رضوی و آستان قدس رضوی، به صورت زنده طی این دهه راس ساعت ٢٢ پخش خواهد شد، هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.


با توجه به ظرفیت‌های فراوان مرکز خراسان رضوی در حوزه تولید برنامه‌های مستند، مسابقه و ترکیبی، پخش تعدادی از این برنامه‌ها که متناسب با رویکرد شبکه شما می‌باشد، در دستور کار قرار گرفت.


با توجه به حضور علمای برجسته و مراجع اعظام در این استان، برنامه‌های متعددی در زمینه سخنرانی‌های اخلاقی با حضور آنان تولید شده که آماده پخش از شبکه شما است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *