چاپ دوم برای «مفتون و فیروزه» سعید تشکری

12:30 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۶۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رمان تقدیر شده «مفتون و فیروزه» از سوی انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ دوم رمان «مفتون و فیروزه»اثر سعید تشکری از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

«مفتون و فیروزه» حکایت دلدادگی شاگرد و استاد است. شاگردی که تا پای جان پای استادش می‌ایستد و حاضر است برای زنده ماندن او جانش را فدا کند. شاگردی مفتون و استادی فیروزه، شاگردی مفتون و استادی داریوش دانشگر، شاگردی بی بی صدیقه و مش ابوالقاسم و استادی آقا سیدعلی خامنه‌ای و شاگردی آقا سیدعلی و استادی آقا روح‌الله.

«سعید تشکری» در این رمان خواننده خود را به قوچان و مشهد در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی می‌برد. سال‌هایی که مردم دست به دست یکدیگر دادند تا بتوانند جرثومه ظلم و فساد پهلوی را از میان بردارند. مردمی که در جستجوی هوای تازه بودند و برای رسیدن به این هوای تازه از داغ و درفش پهلوی نهراسیدند و در برابر تانک و توپ نیز ایستادگی کردند.

در این رمان خواننده در کنار اینکه با فضای مبارزات مردم روبرو می‌شود با رهبری این مبارزات و نقش و اثرگذاری آن نیز آشنا می‌شود. رهبری که از هرچند هزاران کیلومتر دورتر از مردمش است اما دلش با آنهاست و همین همدلی مایه دلگرمی مبارزان می‌شود و حاضر می‌شوند به دل سیاهی بزنند و چادر سیاه شب ظلمانی پهولی را کنار بزنند و تا روز روشن انقلاب خمینی (ره) جهان را روشن کند.

رمان 1100 صفحه‌ای مفتون و فیروزه که در جایزه قلم زرین نیز برگزیده شده بود، با قیمت 80هزار تومان از سوی نشر کتاب نیستان روانه بازار کتاب شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *