ماموریت ۶۰ موسسه و ۱۰۰ اندیشکده آمریکایی برای بررسی راه مبارزه با انقلاب اسلامی

11:27 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۷۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ۶۰ موسسه رسمی در وزارت امور خارجه و ۱۰۰ اندیشکده NGO دانشگاهی در آمریکا ماموریت دارند که به تعبیر خود بر روی پدیده انقلاب اسلامی و راه مبارزه با آن کار کنند.
فعالیت ۶۰ موسسه و ۱۰۰ اندیشکده آمریکایی برای مبارزه با انقلاببه گزارش گروه سیاسی به نقل از سپاه‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم که در مرکز آموزش امامت مشهد مقدس برگزار شد، از روحانیون به عنوان سنگرنشینان دفاع از اسلام نام برد و با تاکید بر اینکه استکبار جهانی موجودیت خود را با وجود انقلاب اسلامی در خطر نابودی می‌بیند، گفت: ۶۰ موسسه رسمی در وزارت امور خارجه و ۱۰۰ اندیشکده NGO دانشگاهی در آمریکا ماموریت دارند که به تعبیر خود بر روی پدیده انقلاب اسلامی و راه مبارزه با آن کار کنند که در جمع بندی نتایج این مراکز یکی از محور‌هایی که به اتفاق به آن اشاره داشته اند این بود که جریان سلطه و انقلاب اسلامی بطور همزمان نمی‌توانند حق حیات داشته باشند و آشتی ناپذیرند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی نظام سلطه را رقم می‌زند، اظهار کرد: در مقابل این واقعیت به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استکبار جهانی نیز جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس و با قدرت تبلیغاتی بالا ایجاد کرده تا ماندگاری انقلاب را برهم بزند و برای تحقق آن همه سرمایه‌های خود را به میدان آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی"اقتدار زدایی" در عرصه‌های نظامی، علمی، سیاسی و اقتصادی را از سرفصل‌های مقابله آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: به صراحت می‌توان گفت که آمریکایی‌ها اگر ذره‌ای زمینه پیروزی را در خود ببینند، از پای گذاشتن در جنگ با ما کوتاه نمی‌آیند.

وی دفاع از دین و زبان گویای دین بودن را فلسفه وجودی روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به این جمع بندی رسیده اند که موتور محرک انقلاب اسلامی اسلام است و اسلام باید خاموش شود تا بتوان انقلاب را ناکارآمد کرد و در این شرایط که جبهه دشمن "اسلام هراسی " را در دستور کار خود قرار داده است، نقش روحانیت نقشی مهم و تعیین کننده است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه در ادامه از شعار "مرگ بر آمریکا" به عنوان بزرگترین مصداق جهاد کبیر یاد کرد و گفت: امروز تقابل آمریکا با ما بر سر انرژی هسته‌ای یا مسائلی از این قبیل نیست، بلکه دشمن مبانی دینی ما را هدف قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی بسیج اساتید، اظهار کرد: حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه و بین طلاب، بصیرت افزایی نسبت به تهدیدها، خطرات، فتنه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمن، تقویت انگیزه و روحیه جهادی مبتنی بر منطق قرآنی برای دفاع از انقلاب و نیز هدایت تمامی اقشار بسیج و بسیجیان از رسالت‌های بسیج اساتید حوزه است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج اساتید و حوزه علمیه، " روحیه‌ی انقلابی" را با معنویت، علم و بصیرت ملازم می‌داند، گفت: در شرایطی که دشمن تمام ظرفیت‌های خود را در تقابل با انقلاب اسلامی بکار گرفته است، همه ما می‌بایست با غیرت دینی کمک کنیم تا ماندگاری انقلاب اسلامی به عنوان امانت شهدا و تولد جبهه اسلام ناب محمدی (ص) تقویت شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *