نقد کردن چک توسط پلیس قلابی او را گرفتار کرد

14:40 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۴۰۸
ماموران پلیس شهرستان اردکان، مجرم حرفه‌ای و سابقه داری را که با جعل عنوان مامور پلیس و به بهانه پاس کردن چک سه میلیارد ریالی اقدام به کلاهبرداری کرده بود دستگیر کردند.

نقد کردن چک توسط پلیس قلابی او را گرفتار کردبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "سیدرضا صادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی کلاهبرداری فردی از وی با عنوان مامور پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: تحقیقات پلیس نشانگر این بود که متهم با معرفی خود به عنوان پلیس و به بهانه پاس کردن چک سه میلیارد ریالی و وعده جلبصاحب چک، مبلغ ۷۵ میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با توجه اطلاعات به دست آمده از شاکی و استفاده از ترفند‌های پلیسی محل اختفای متهم را در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به شهرستان اردکان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان اضافه کرد: متهم ۳۴ ساله که دارای چندین فقره سابقه کیفری جعل، کلاهبرداری و ... است در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری از شاکی با استفاده از جعل عنوان پلیس اعتراف کرد.

سرهنگ صاقیان با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، متهم روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام امورات روزمره و اداری خود از طریق قانونی اقدام کنند تا در دام افراد کلاهبرداری که خود را بانفوذ و صاحب منصب معرفی می‌کنند گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *