گل‌محمدی: به حریف و گرمای هوا چیره شدیم/ بچه‌های من زحمت خودشان را کشیدند

23:43 - 05 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما به حریف و گرمای هوای اهواز چیره شدیم، اما روز، روزمان نبود.

به گزارش گروه ورزشی ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی نبود که ما بخواهیم واگذار کنیم. به تیم استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. آنها تیم جوانی بودند و زحمات زیادی کشیدند. ما می‌توانستیم به گل برسیم، اما نشد.

وی افزود: ما خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به تیم حریف سرتر بودیم. ما به حریف و گرمای هوای اهواز چیره شدیم، اما روز، روزمان نبود. چهار موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما باید آن فرصت‌ها را به گل تبدیل می‌کردیم. بچه‌های ما امروز با شرف و از جان و دل بازی کردند. بازیکنان ما امروز همه تلاش‌شان را به کار بردند، اما بازی را واگذار کردیم.

«بازیکنانم برای بردن به زمین آمده بودند»، گل‌محمدی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: این دیدار سخت و دشوار باعث شد که از بچه‌ها شناخت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و گفت:‌ بچه‌های من زحمت خودشان را کشیدند. آنها بازی را در اختیار داشتند. به نظر من وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان استقلال خوزستان بهترین بازیکن زمین بود. من به شیخ‌ویسی تبریک می‌گویم، چون او روز خوبی را سپری کرد. استقلال خوزستان یک موقعیت داشت و از آن هم استفاده کرد و به گل رسید.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤال عجیب خبرنگاری که از او پرسید: «آیا از نقل‌وانتقالات تیم‌تان راضی هستید؟»، با خنده گفت: ما که یارگیری نکردیم! تراکتورسازی یک سال است که به خاطر محرومیت نمی‌تواند بازیکن بگیرد! بازیکنانی که امروز دیدید، بازیکنان بومی منطقه آذربایجان بودند. ما سعی می‌کنیم با آنها کار کنیم. ما به چند هفته زمان نیاز داریم.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *