نظرمحمدی: فریب شرایط نفت را نمی‌خوریم/ تلاش ما در اولین سال حضور در لیگ برتر بقاست

15:05 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به هیچ وجه فریب شرایط سخت نفت را نمی‌خوریم و با تمام قدرت به مصاف این تیم می‌رویم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی نظر محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نفت‌ تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: سپیدرود پس از سال‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کرده و همه علاقه‌مندان به فوتبال به خوبی می‌دانند که تیم ما چه مشکلاتی دارد و با آنها دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: پس از صعود از لیگ دو به لیگ دسته اول بلافاصله موفق به صعود به لیگ برتر شدیم. سیاست گذاری باشگاه و کادر فنی استفاده از بازیکنان بومی بوده است. سعی و تلاش‌مان را کردیم که کمتر از بازیکنان غیربومی استفاده کنیم. می‌خواهیم امسال نماینده شایسته‌ای برای استان گیلان باشیم و به همین دلیل تعدادی بازیکن غیربومی جذب کردیم.

نظرمحمدی با اشاره به بازی تیمش با نفت تهران یادآور شد: نفت قهرمان فصل گذشته جام حذفی است، مسلما تیم باتجربه‌ای به حساب می‌آید که البته با مشکلات مالی زیادی مواجه است. آنها درخشان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند که مربی باتجربه و کاربلدی است، نفت بازیکنان باتجربه‌ای چون نصرتی و بنگر را به خدمت گرفته و از هر نظر حریف خطرناکی برای ما به حساب خواهد آمد. به هیچ وجه فریب شرایط سخت نفت را نمی‌خوریم و با تمام قدرت به مصاف این تیم می‌رویم و برای کسب 3 امتیاز وارد میدان خواهیم شد، به خاطر همین هم از دیروز در تهران اردو زده‌ایم تا با شرایط آب و هوایی اینجا آشنا شویم.

سرمربی سپیدرود رشت درباره مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: سپیدرود یک تیم خصوصی است و همه شما از مشکلات ما خبر دارید، تیم ما آن طور که باید حمایت نمی‌شود و مشکلات مالی همیشه گریبانگیر تیم ما بوده است اما سپیدرود با افتخار در این 50 سال اسم خود را تغییر نداده و در هر شرایطی اسم تیم خودش را حفظ کرده است حتی زمانی که راهی لیگ استان‌ها شده بود. امروز هم خوشحالیم که پس از 3 سال تلاش و زحمت راهی لیگ برتر شویم و انشاءالله بر مشکلات چیره خواهیم شد و نماینده شایسته‌ای برای استان‌مان خواهیم بود.

وی در خصوص اهداف این تیم در اولین سال حضور در لیگ برتر عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما در اولین سال حضور در لیگ برتر این است که بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

نظرمحمدی در خصوص سقف قرارداد بازیکنان این تیم اظهار داشت: سقف قرارداد بازیکنان ما زیر 400 میلیون است.

سرمربی تیم سپیدرودرشت در خصوص جذب میعاد یزدانی بازیکن فصل گذشته استقلال گفت: یزدانی 3 فصل بازیکن تیم سپیدرود بوده است و دو فصل پیش که من به این تیم آمدم در پایان فصل در تمرینات استقلال شرکت کرد و مورد پذیرش قرار گرفت اما در پایان لیگ شانزدهم مجددا ابراز علاقه کرد که به سپیدرود برگردد و ما با توجه به اینکه او یکی از سرمایه‌های باشگاه سپیدرود است با این موضوع موافقت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت زمین چمن ورزشگاه سپیدرود رشت به چه صورت است گفت: با توجه به اینکه این سوال غیرفنی است من ترجیح می‌دهم مدیر رسانه‌ای‌مان در این خصوص اطلاع‌رسانی کند. مدیررسانه‌ای تیم سپیدرود رشت در این خصوص گفت: ورزشگاه‌های سردار جنگل و عضدی به موازات هم در حال بازسازی است و ایرادهای مطرح شده از طرف مسئولان سازمان لیگ یکی یکی در حال برطرف شدن است. اگر سازمان لیگ به ما اجازه بدهد در یک دو بازی اول در ورزشگاه عضدی به میدان خواهیم رفت اما حتما از بازی هفته ششم که ما میزبان هستیم در سردار جنگل به مصاف حریفان‌مان خواهیم رفت.

نظرمحمدی در خصوص اینکه این تیم برای حضور در لیگ برتر به خوبی آماده شده است، گفت: 6 هفته قبل از شروع لیگ تمرینات خود را شروع کردیم و علی‌رغم مشکلاتی که در بحث امکانات سخت‌افزاری داشتیم، سعی کردیم با توجه به کم‌تجربه بودن بازیکنان‌مان تمرینات خود را زودتر شروع کنیم. تمرینات خوبی را در اردوی کردان داشتیم و در این اردو به مصاف تیم ملی دانشجویان و پیکان رفتیم. بعد از آن نیز در رشت با سایپا یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم، در مرحله سوم نیز یک اردوی یک هفته‌ای در تهران داشتیم که 3 بازی تدارکاتی پشت سر گذاشتیم. در حالی به استقبال لیگ می‌رویم که 6 بازی تدارکاتی در برنامه خود قرار دادیم اما با توجه به تغییرات 50 درصدی ترکیب‌مان نسبت به فصل گذشته به 4 هفته زمان احتیاج داریم، قطعا از هفته پنجم بهترین کیفیت را نشان خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه از نظر او دیدار نفت و سپیدرود پرگل خواهد شد، عنوان کرد: معمولا تیم‌ها در هفته اول محتاطانه بازی می‌کنند، در خصوص دیدار خودمان با نفت باید بگویم حداقل یک نیمه برای اینکه دو تیم نسبت به هم شناخت پیدا کنند زمان نیاز دارد، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه ما تمرینات خود را زودتر شروع کردیم بازی هجومی‌تری به نمایش بگذاریم.

نظرمحمدی در پایان در خصوص اینکه شعار سپیدرود در هفدهمین دوره لیگ برتر چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: شعار من در سال گذشته رعایت صداقت و عدالت در ترکیب تیم بود و قطعا شعار سپیدرود نیز در لیگ امسال اتحاد و همدلی تیمی خواهد بود. نشان می‌دهیم وقتی در کنار هم باشیم هر کار غیرممکنی را ممکن می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *