پایان امپراطوری بیل‎گیتس/جف‎بزوس ثروتمندترین مرد جهان شد

12:16 - 06 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۲۵۰
ثروت جف بزوس مالک آمازون با رسیدن به ۹۰میلیارد و ۹۰۰میلیون دلار، ۲۰۰میلیون دلار بیشتر از بیل گیتس شد و عنوان ثروتمندترین مرد جهان را به خود اختصاص داد.

پایان امپراطوری به گزارش گروه فضای مجازی ،  بر اساس نتایج منتشرشده از سوی پایگاه خبری بلومبرگ، «جف بزوس» مالک فروشگاه اینترنتی آمازون با مجموع ثروت خالص 90 میلیارد و 900 میلیون دلار، عنوان ثروتمندترین مرد جهان را به خود اختصاص داد و به امپراطوری «بیل گیتس» پایان داد.

در همین حال «بیل گیتس» مالک مایکروسافت از سال 2013 میلادی عنوان ثروتمندترین مرد جهان را از آن خود کرده بود و اکنون با 90 میلیارد و 700 میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفته است.

همچنین «مارک زاکربرگ» مالک فیس‌بوک با بیش از 82 میلیارد دلار ثروت خالص در جایگاه سوم و "وارن بوفیت" تاجر سرشناس 86ساله با دارایی 74 میلیارد و 500 میلیون دلار در رتبه چهارم قرار دارد.

بر همین اساس، هر سهام آمازون با 1.3 درصد افزایش به 1,065.92 دلار رسیده که از جمله دلایل افزایش ثروت مالک این فروشگاه اینترنتی شده است؛ ضمن اینکه برآورد می‌شود سود سهام آمازون در سه ماه دوم سال جاری میلادی با احتساب میانگین هر سهام 1.42 دلار، به 37 میلیارد و 200 میلیون دلار برسد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 22 درصد روند صعودی به خود گرفته است.

بر پایه این گزارش، «آمازون کلود» یا همان «خدمات وب آمازون»، سریع‌ترین رشد را داشته است و یک کسب‌وکار پُرسود برای مجموعه آمازون محسوب می‌شود و در حدود 10 درصد درآمد این شرکت اینترنتی را تشکیل می‌دهد.

 پایان امپراطوری

 
 انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع: تسنیم




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *