ترابی: تلاش می‌کنیم زیر نظر دایی بهترین نتایج سایپا را رقم زده و سهمیه آسیا بگیریم

0:14 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بدنبال این هستیم تا نتایج بد سال گذشته را با نتایج خوب به دست فراموشی سپرده و سهمیه آسیا بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی ترابی پس از تساوی یک - یک تیمش برابر سپاهان در هفته اول لیگ برتر با اشاره به این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود به هر حال بازی هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. خدا را شکر توانستیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم و حالا خودمان را برای بازی هفته دوم برابر نفت آبادان آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به گلزنی‌اش در این مسابقه، گفت: خوشبختانه توپ به خوبی روی پایم جفت و جور شد ضمن اینکه باید بگویم نقش جهان زمین بسیار خوبی دارد که همه این‌ها باعث شد بتوانم یک گل زیبا به ثمر برسانم. سپاهان همیشه تماشاگران بسیار خوبی داشته و امیدوارم موفق باشند. ما هم تلاش می‌کنیم زیر نظر علی دایی بهترین نتایج را برای سایپا بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است و تمرکزمان این است که بتوانیم نتیجه تلخ سال گذشته را به دست فراموشی بسپاریم. امسال هدف ما این است زیر نظر علی دایی کسب سهمیه کنیم.

ترابی در پاسخ به این سؤال چرا در سایپا ماندید، گفت: شرایط قراردادی‌ام به گونه‌ای شد که من امسال در سایپا بمانم. امیدوارم سال آینده بتوانم در لیگ‌های اروپایی بازی کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *