رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امروز؛ جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی «طرح مقابله با آمریکا»؛ تلاش برای تقویت طرح

9:36 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۴۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس با اشاره به بررسی طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا» در جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه با توجه به تحریم‌های گسترده آمریکا تلاش خواهم کرد که طرح «اقدامات ماجراجویانه آمریکا» قوی‌تر شود.

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی «طرح مقابله با آمریکا» امروز برگزار می‌شود؛ تلاش برای تقویت طرحولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی از برگزاری جلسه فوق‌العاده امروز (شنبه 7 مرداد ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی طرح ««مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا» » خبر داد.

وی افزود: این جلسه راس ساعت 11 برگزار می شود.

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی طرح  «مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا »در جلسه امروز کمیسیون تاکید کرد: بنده به شخصه در این جلسه با توجه به تحریم های گسترده آمریکا تلاش خواهم کرد که طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا» قوی‌تر شود و تغییراتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: معتقدم باید با استحکام بیشتری با خوی استکبار مقابله کرد تا از این طریق آنها ادب شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه باید با به کار‌گیری ظرفیت‌های داخلی و همسو کردن اروپایی‌ها درباره این تحریم‌ها، آمریکا را تحت فشار قرار داد، بیان داشت: ما باید بتوانیم کشورهای اعم از چین هندوستان پاکستان که منافعشان با توجه به اقدام اخیر آمریکا به خطر می افتد. هشیار کنیم تا این کشورها با روسیه و کره شمالی همراهی کنند.

نانواکناری در ادامه گفت: ما باید اقدامات فرهنگی و سیاسی را در دستور کار وزارت امور خارجه قرار دهیم تا بتواند افکار عمومی جهان را بر علیه  آمریکا بسیج کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *