رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دژاگه: بازی در لیگ برتر انگلیس همیشه رویای من بود

18:36 - 07 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۶۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از دوران حضورش در فولام به عنوان بهترین بخش دوران حرفه‌ای خود یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، اشکان دژاگه که سابقه بازی برای دو تیم فولام و ولفسبورگ را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، بازی دوستانه عصر امروز (شنبه) این دو تیم در لندن را از نزدیک تماشا می‌کند. این دو تیم از ساعت 18:30 امروز به مصاف هم رفته‌اند.

دژاگه پیش از این بازی به سایت رسمی باشگاه فولام گفت: وقتی شنیدم که فولام و ولفسبورگ با هم بازی دارند، با خودم گفتم که باید این بازی را از نزدیک ببینم. بازی زیبایی بین این دو تیم خواهد شد، بنابراین برای تماشای بازی به لندن آمدم و تا یکشنبه شب هم اینجا خواهم بود. به نظرم بازی دوستانه فوق‌العاده‌ای برای هواداران و تمامی بازیکنان خواهد شد. این آزمون خوبی برای فولام است و ولفسبورگ هم سعی می‌کند عالی بازی کند چون می‌دانند که مسابقات فصل جدید بوندس‌لیگا به زودی شروع می‌شود و باید ترکیب اصلی خود را برای فصل جدید پیدا کنند.

وی افزود: انتظار بازی فوق‌العاده‌ای را دارم. من فولام را در اینستاگرام تعقیب می‌کنم و می‌بینم که آنها چقدر سخت تلاش می‌کنند. فصل گذشته آنها عالی کار کردند. به نظرم این بازی دوستانه آزمون فوق‌العاده‌ای هم برای فولام و هم برای ولفسبورگ خواهد بود. پس از جدایی از فولام این اولین باری است که به اینجا بازمی‌گردم. صادقانه می‌گویم که کمی عصبی هستم چون لحظات خوبی در فولام داشتم و بی‌صبرانه منتظر تماشای این بازی از نزدیک هستم. به نظرم فولام خیلی تغییر کرده است، اما هنوز هم برخی از اعضای کادرفنی را از جمله فیزیوتراپ تیم را می‌شناسم و می‌خواهم ملاقاتی با او داشته باشم.

هافبک پیشین فولام با اشاره به قهرمانی‌ای که با ولفسبورگ در فصل 09-2008 بوندس‌لیگا تجربه کرد، یادآور شد: لحظه فوق‌العاده‌ای بود. ولفسبورگ اولین تیم من پس از ترک هرتابرلین بود و پنج سال فوق‌العاده را در آنجا تجربه کردم. ما یکبار فاتح بوندس‌لیگا شدیم و در لیگ قهرمانان اروپا و در لیگ اروپا هم بازی کردیم، بنابراین تجربه خوبی برای من بود. بازیکنانی بزرگی همچون ادین ژکو، گرافیته، آندره‌آ بارزالی از ایتالیا در آن زمان برای ولفسبورگ بازی می‌کردند. واقعاً تیم خوبی بود.

اشکان 31 ساله که بین سال‌های 2012 تا 2014 سابقه بازی برای فولام را دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بازی در لیگ برتر انگلیس همیشه رویای من بود. پس از سال‌ها بازی در بوندس‌لیگا، می‌خواستم که در لیگ برتر انگلیس بازی کنم. زمانی که در آلمان بودم بازی‌های باشگاهی زیادی از انگلیس را تماشا می‌کردم. سپس مارتین یول این فرصت را به من داد تا در انگلیس بازی کنم و احتمالاً آن دو سال حضورم در فولام بهترین بخش دوران حرفه‌ای‌ام بوده است. واقعاً از حضورم در فولام لذت بردم.

دژاگه که پس از سقوط فولام به لیگ دسته اول انگلیس موسوم به جمپیونشیپ در سال 2014 به تیم العربی قطر پیوست، در این باره گفت: من دوران فوق‌العاده‌ای با فولام داشتم، بنابراین ترک این تیم کار آسانی نبود. واقعاً شرایط سخت بود چون فولام همانند یک باشگاه خانوادگی بود. در همان دو سال آنها واقعاً خودشان را در قلب من جای کردند. در مورد ولفسبورگ هم شرایط مشابه بود و با هواداران آنها هم رابطه خوبی داشتم. همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را برای ولفسبورگ و فولام به نمایش بگذارم. همیشه سعی کردم اطمینان حاصل کنم که با تمام توان برای تیمم در زمین بازی می‌کنم.

هافبک تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هم فولام را دنبال می‌کنم و همچنان از هواداران فولام در حساب کاربری‌ام در اینستاگرام پیام‌های زیادی دریافت می‌کنم. تنها می‌توانم بگویم که از آنها قدردانی می‌کنم و امیدوارم متوجه شده باشند که همیشه با تمام توان در خدمت این تیم بودم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *