رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آراگا هم نتواست مانع قهرمانی من شود/ عاشق مبارزه کردن هستم

9:16 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۷۷۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بودم و خوشحالم که آراگا هم نتوانست مانع قهرمانی من شود.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب مدال طلای بازی‌های جهانی کاراته اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردم و جواب زحمات فدراسیون، کادر فنی و تمام دوستانی که همراهم بودند را دادم.

وی افزود: بهترینهای دنیا در هر وزن دور هم جمع شده بودند و هیچ‌کس در این رقابت‌ها زنگ تفریح نبود. تیم ما نشان داد در بالاترین سطح قرار دارد و ملی‌پوشان ایران می‌توانستند حداقل سه مدال طلا کسب کنند.

پورشیب در ادامه به پیروزی مقابل آراگا اشاره کرد و گفت: آراگا حریف سرخت و باهوش است و برای من قابل احترام است. ناگفته نماند که جایگاه ویژه ای پیش داوران دارد اما خداراشکر از سد او گذشتم و قهرمان شدم.

وی ادامه داد: من در دفعات گذشته با اختلاف خیلی نزدیک به این کاراته‌کای ژاپنی باخته بودم اما این بار روحیه بالایی داشتم و تنها به طلا فکر می‌کردم.خوشحالم که آراگا هم نتواست مانع قهرمانی من شود.

کاپیتان تیم ملی کاراته در پاسخ به انتقاداتی که در چند وقت اخیر به او می‌شد، اظهار داشت: هرکس انتقاد می‌کند برای من قابل احترام است، من همیشه هدفم را دنبال می‌کنم و عاشق مبارزه کردن هستم. پس از دوازده سال که در تیم ملی حضور داشتم برای یک ماه بدنم در افت بود و در بازی‌های کشورهای اسلامی و انتخابی تیم ملی شرایط ایده آلی نداشتم.به هر حال گذشته‌ها گذشته و خدارا شاکرم که توانستم عملکرد قابل قبولی در بازی‌های جهانی داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *