رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمی‌دانم چه کسی عکس‌ها را گرفته است/ این حواشی چه کمکی به کاراته می‌کند؟

13:08 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۹۲۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: نمی‌دانم چه کسی این عکس را گرفته و منتشر کرده اما واقعا این حواشی چه کمکی به کاراته می‌کند.

سید شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه خستگی عامل استراحت ملی‌پوشان در ایستگاه قطار بود، اظهار داشت: به هر حال مسافت طولانی باعث خستگی بچه‌ها شده بود و آنها در حد فاصلی که قطار برسد، در همان ایستگاه استراحت کردند و پس از آن هم که قطار آمد و ما وارد محل عجیبی که برای استراحت ورزشکاران در نظر گرفته شده بود، شدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با انتقاد از میزبانی ضعیف لهستان، افزود: یک خوابگاه دانشجویی برای تمام تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در نظر گرفته بودند که شرایط اسفباری داشت. خداراشکر که ما آنجا نماندیم و بلافاصله مسئولان فدراسیون ما را به بهترین هتل بردند.

وی افزود: مطمئن باشید اقامت ما در هتل خوب و آرامش ملی‌پوشان یکی از مهمترین دلایل موفقیت کاراته ایران در این رقابت‌ها بود. خداراشکر که در آن خوابگاه دانشجویی نماندیم چون اصلا شرایط آنجا در حد و اندازه هیچ تیمی نبود و سلامت ملی‌پوشان هم در خطر می‌افتاد.

هروی در پاسخ به این سوال که چه کسی این عکس را گرفته است، گفت: باور کنید نمی‌دانم چه کسی عکس گرفته و چه کسی منتشر کرده است اما واقعا این حواشی چه کمکی به کاراته می‌کند؟ اصلا نمی‌دانم در این خصوص چه بگویم اما همیشه سعی کردم از حواشی دوری کنم و تیم ملی را در آرامش هدایت کنم. امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین حواشی کم اهمیتی نباشیم زیرا این مسائل به بدنه کاراته ضربه وارد می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *