شهردار پایتخت پس از پذیرش شروط شورا انتخاب می‌شود/ گزینه نهایی شهرداری تهران هنوز مشخص نیست

7:07 - 09 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۹۸۷
منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: شهردار تهران پس از پذیرش شروط اعضای شورا انتخاب می‌شود و هنوز گزینه ن‌هایی برای شهرداری مشخص نیست.
شهرداری محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: نام محمد علی نجفی به عنوان گزینه ن‌هایی تصدی شهرداری تهران مطرح شده، این در شرایطی است که هنوز گزینه اصلی برای پذیرش این سمت مشخص نیست و فرآیند آن طبق برنامه شورا انجام می‌شود.

وی افزود: پس از مطرح شدن نام ۷ گزینه برای حضور در شهرداری تهران، رئیس موقت شورای شهر از آن‌ها خواست تا برنامه‌های خود را به شورا ارائه دهند.

عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای ارائه برنامه از سوی کاندیدای پذیرش سمت شهردار تهران تصریح کرد: هفت گزینه مطرح شده تا ۱۴ مرداد فرصت دارند برنامه‌های خود را به شورای شهر اعلام کنند و بعد از آن، اعضای شورا با بررسی برنامه‌های کاندیدا، فرد مورد نظر برای شهرداری را انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: اخباری که در خصوص گزینه ن‌هایی شهرداری اعلام می‌شود شایعه بوده و هیچ شخصی از قبل برای تصدی شهرداری تهران انتخاب نشده است و نباید به این گونه اخبار توجه کرد.

علیخانی در خصوص روند انتخاب شهردار تهران خاطرنشان کرد: شهردار تهران پس از ارائه برنامه در شورا و کسب رای اعضا و پذیرش شروط شورا، انتخاب خواهد شد و از هم اینک نمی‌توان گفت: چه کسی شهردار تهران می‌شود.

وی اذعان کرد: در حال حاضر محمدعلی نجفی، حسین مرعشی، الهه کولایی، محمدعلی افشانی، حبیب الله بیطرف، محمد شریعتمداری و محسن مهرعلیزاده ۷ گزینه شهرداری هستند و هر کدام به میزان مساوی شانس حضور در شهرداری را دارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *