پرسپولیس قهرمان است اما ترسی از آنها نداریم/ باشگاه پول داشته باشد به اردو می‌رویم/ عملکرد بازیکن مهم است نه سنش!

12:40 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۵۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با تیم بزرگ و قهرمان بازی داریم و می‌خواهیم بازی خوب و قابل قبولی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم بد نیست ما تمریناتمان را دنبال می‌کنیم و روزبه‌روز بهتر خواهیم شد. طبق برنامه هم کارمان را پیش می‌بریم.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش با پرسپولیس افزود: کاملا اهمیت این بازی را می‌دانیم که پرسپولیس چه تیم بزرگی است و با تیم قهرمان بازی داریم. پرسپولیس تیمی است که از کادر فنی با دانشی بهره می‌برد بازیکنان خوبی دارد و امکانات خوبی هم در اختیار این تیم است اما ما هم با توجه به داشته‌هایمان تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: ترسی از پرسپولیس نداریم و می‌خواهیم بازی خوب و قابل قبولی را مقابل تیم قهرمان پرسپولیس بازی داریم.

درخشان با اشاره به نتایج قابل قبول این تیم در دو بازی گذشته تصریح کرد: ویژگی خاصی که بازیکنانم دارند این است که توجه ویژه‌ای به برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی دارند و با همه وجود در خدمت تیم هستند.

وی در خصوص پشتیبانی تیم نفت از سوی این باشگاه اضافه کرد: به هر حال باید این حمایت صورت بگیرد و امیدوارم که در سریع‌ترین وقت این امر محقق شود چرا که دیگر به غیر از مسائل فنی دغدغه‌ای نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد جذب بازیکن جدید و همچنین اردوی آماده سازی این تیم در تعطیلات لیگ تصریح کرد: این مسائل وابسته به مسائل مالی باشگاه است و باید دید شرایط مالی باشگاه چگونه خواهد بود.

وی در مورد جذب کفشگری و نریمان‌جهان گفت: فعلا برنامه‌ای برای جذب این دو بازیکن نداریم گرچه هر دو این نفرات بازیکنان قابلی هستند اما هر زمان خواستیم بازیکن جدید بگیرم آن را اعلام خواهیم کرد.

درخسان در مورد اینکه گفته می‌شود تیم نفت از نظر سنی پیر است، تصریح کرد: مهم آن چیزی نیست که گفته می‌شود بلکه در این زمینه مهمترین بحث آن چیزی است که بازیکنان در زمین انجام می‌دهند. عملکرد بازیکن در زمین تعیین کننده است نه سن او. از عملکرد بازیکنانم در دو بازی گذشته رضایت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *