مینا نوروزی و همسرش با یک استکان چای سرد به سینما می‌آیند/شهرام شاه‌حسینی کارگردان فصل دوم سریال آسمان همیشه ابری نیست شد

12:10 - 17 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال " آسمان همیشه ابری نیست" با اشاره به مشخص شدن کارگردان فصل دوم این سریال، از تدارک خود و همسرش در جهت فراهم کردن سرمایه برای ساخت فیلم سینمایی " یک استکان چای سرد" سخن گفت.
مینا نوروزی و همسرش با یک استکان چای سرد به سینما می‌آیند/شهرام شاه‌حسینی کارگردان فصل دوم آسمان همیشه ابری نیست شد مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روز‌ها با امیر راضی همسرم مشغول پیگیری یک اثر سینمایی به نام "یک استکان چای سرد" هستیم که بخشی از سرمایه فراهم شده و در حال حاضر مشغول انجام بقیه مراحل برای ساخت این فیلم سینمایی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته یک اثر برای شبکه نمایش خانگی با عنوان "موش‌گیر" به من پیشنهاد شد که فکر می‌کنم داستان جذابی داشته باشد و به زودی تولید آن آغاز شود.

نوروزی فر در خصوص دیگر فعالیت های خود در عرصه تئاتر افزود: هم‌اکنون مشغول تمرین نمایش "قاتل بی‌رحم" نوشته لرکا و با ترجمه مسعود رایگان هستم.

وی ادامه داد: این نمایش به کارگردانی محمد جواد بشارت که یک کارگردان با سواد تئاتر است در تالار وحدت به روی صحنه می رود و محمد جواد بشارت به دلیل اینکه نگاهی زیبا نسبت به کار خود دارد ، احساسم نسبت به  بازی در این نمایش بسیار امیدوارکننده است.

بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" تصریح کرد: در نمایش "قاتل بی‌رحم" همچنین هنرمندانی مانند فرحناز منافی‌ ظاهر و تعدادی از بازیگران جوان عرصه تئاتر حضور دارند که از فارغ التحصیلان این رشته به شمار می‌روند و به طور یقین در زمینه کاری خود از بهترین‌ها هستند.

نوروزی در خصوص ساخت فصل دوم سریال آسمان همیشه ابری نیست یادآور شد: شهرام شاه حسینی به عنوان کارگردان فصل دوم " آسمان همیشه ابری نیست" انتخاب شده و هم‌اکنون مشغول مرور کردن داستان است تا به مرحله تولید این سریال برسد.

بازیگر سریال "دفترخانه شماره ۱۳" همچنین افزود: با توجه به اینکه در فصل نخست سریال "آسمان همیشه ابری نیست" داستان با مونولوگ خانم فانیان مدیر مدرسه، که من نقش او را بازی می‌کردم، به پایان رسید، قرار است فصل دوم در ادامه فصل اول و با حضور این شخصیت جلوی دوربین برود.

وی تصریح کرد: از میان بازیگران فصل اول " آسمان همیشه ابری نیست" هیچکس به جز  من حضور ندارد بلکه داستان‌های جدیدی رقم می‌خورد و تصمیم بر این است تا در فصل دوم، بیشتر فضای قصه در محیط خانواده جریان پیدا کند.

بازیگر سریال " مروارید سرخ"  خاطرنشان کرد: زمانی برای کلید خوردن سری جدید " آسمان همیشه ابری نیست" اعلام نشده، اما فکر می‌کنم این اثر در فاصله زمانی اواخر شهریور تا اوایل آبان جلوی دوربین برود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *