بازگشت مهتاب کرامتی به سینما با فیلم ماجان/اکران ایتالیا ایتالیا به تعویق افتاد

13:00 - 06 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۵۲۸
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد دو فیلم "ماجان" ساخته رحمان سیفی‌آزاد در سرگروه استقلال پس از فیلم "نرگس" و فیلم "من و شارمین" بیژن شیرمرز در سرگروه قدس پس از فیلم "ساعت ۵ عصر" به ثبت رسید.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم "شکلاتی" به کارگردانی سهیل موفق برای اکران در سرگروه "زندگی" پس از پایان نمایش فیلم "خفگی" فریدون جیرانی به ثبت رسید.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد دو فیلم "ماجان" ساخته رحمان سیفی‌آزاد در سرگروه استقلال پس از فیلم "نرگس" و فیلم "من و شارمین" بیژن شیرمرز در سرگروه قدس پس از فیلم "ساعت ۵ عصر" به ثبت رسید.

فرجی درباره به تعویق افتدان اکران فیلم ایتالیا ایتالیا تاکید کرد: پیش از این قرارداد دو فیلم "ایتالیا ایتالیا" و "خالتور" ثبت شده بود اما با توجه به همزمانی اکران این دو اثر سینمایی که فضای طنز و شاد دارند با ماه محرم، اکران این دو فیلم به بعد موکول شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: فیلم "تابستان داغ" با توجه به اینکه فیلم "پا تو کفش من نکن" با یک هفته تأخیر در سینما ماندانا اکران شده بود، از چهارشنبه همین هفته (هشتم شهریورماه) در همین سینما اکران می‌شود. همچنین دو فیلم "زیر سقف دودی" و "رگ خواب" طبق آیین‌نامه شورا روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه آخرین روز اکران خود را در سینماهای تهران، براساس سقف ۱۰ هفته اکران سپری خواهند کرد.

گفتنی است مهتاب کرامتی ، سیما تیرانداز ، فرهاد اصلانی ، بابک انصاری ، بهنوش بختیاری ، محمدمهدی احدی ، عرفان برزین ، سارا میرایی در ماجان به ایفای نقش پرداخته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *