رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قطع همکاری با مربی کوبایی شایعه است/ هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نکردیم

9:45 - 07 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۷۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: هنوز هیچ تصمیمی در خصوص خیمنز گرفته نشده و کمیته فنی سر فرصت درباره سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کند.

 قطع همکاری با مربی کوبایی شایعه است/ هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نکردیمحسین نهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی بوکس پس از رقابت‌های قهرمانی کشور پیگیری می‌شود، اظهار داشت: اوایل آبان ماه رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان به میزبانی کردستان برگزار میشود و سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس این رقابتها را زیر نظر خواهد داشت.پس از پایان این مسابقات نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند تا تمرینات از سر گرفته شود.

نهرودی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی در خصوص عدم همکاری خیمنز با تیم ملی بوکس گرفته شده یا خیر، گفت: خیمنز حدود چهار ماه دیگر با ما قرارداد دارد و هیچ تصمیمی در خصوص برکناری او از تیم ملی بوکس گرفته نشده است.نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح می‌شود اما تا الان که هیچ بحثی درباره کنار رفتن او نداشتیم.

وی افزود: از زمانی که خیمنز هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته، ملی‌پوشان با انگیزه فراوانی تمرین می‌کنند و شور و شوق خود خیمنز هم در تمرینات جالب توجه است. به هر حال هر مربی یکسری نکات مثبت و منفی دارد که باید آنها را مورد بررسی قرار داد.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف کادر فنی مشخص می‌شود، گفت: باید در کمیته فنی تمام جوانب را زیر نظر بگیریم و در نهایت در خصوص سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. باز هم تاکید می‌کنم با یک خرد جمعی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیریم و نمی‌خواهیم در این باره شتاب زده عمل کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *