هاراگیری به سبک خدابخشی/ وقتی نابودگر خودش را نابود میکند!

8:50 - 04 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۴۷۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نابودگر تکواندوی ایران این روزها شرایط خوبی ندارد و مدتهاست از پیراهن تیم ملی دور مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی خدابخشی قهرمان پرآوازه تکواندوی ایران پس از کسب نتایج ضعیف در المپیک ریو، از تیم ملی دور ماند و به نظر می‌رسد تا زمانی که مهدی بی باک سرمربی باشد جایی برای نابودگر در تیم ملی تکواندو وجود ندارد.

قهرمان تکواندوی جهان پس از ابقای بیژن مقانلو در تیم ملی به بهانه‌های مختلف از حضور در تمرینات طفره رفت و به نوعی منتظر ماند تا تغییری در راس این تیم به وجود بیاید اما این انتظار برای خدابخشی خوش یمن نبود و شرایط برایش بدتر از گذشته شد.

ملی‌پوش تکواندو که مدتی خودش را ممنوع المصاحبه کرده بود، با سکوتش حواشی جدیدی برای خودش ایجاد کرد و خیلی‌ها دلیل عدم حضورش در تمرینات را به اختلاف نظر با بیژن مقانلو ربط دادند. سرانجام کمیته فنی فدراسیون تکواندو مهدی بی باک را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و به نظر می‌رسید با این تغییر دیگر خدابخشی مشکلی برای حضور در تمرینات نداشته باشد.

اما شرایط پس از تورنمنت تدارکاتی یونان برای نابودگر بدتر از همیشه شد تا جایی که مهدی بی باک از او خواست برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت انتخابی شرکت کند که این موضوع با واکنش خدابخشی همراه شد.

نابودگر تکواندو به اینکه چرا تنها باید او در مسابقات انتخابی شرکت کند معترض بود و به همین دلیل از برگزاری رقابت انتخابی سرباز زد و عملا خودش را رو ر روی سرمربی تیم ملی قرار داد تا شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های جهانی را از دست دهد.

اما این پایان کار نبود و شرایط برای او هر روز سخت تر شد تا حدی که سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از رقابت‌های انتخابی رسما اعلام کرد هیچ علاقه ای به بازگشت خدابخشی به تیم ملی ندارد.

مصاحبه‌های خدابخشی از یک سو و درخواست پیشکسوتان برای بخشش او از سوی دیگر سبب شد تا مدیر سازمان تیم‌های ملی در جلسه ای به وضعیت او رسیدگی کند و خروجی این نشست این بود که خدابخشی با عذرخواهی از بی باک به تمرینات تیم ملی بازگردد.این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تقریبا همه می‌دانستند که ملی‌پوش 26 ساله تکواندو حاضر به عذرخواهی نیست.

خدابخشی در همان روزها در گفت‌وگو با میزان به شدت نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و گفت «به هیچ وجه حاضر نیستم از بی باک عذرخواهی کنم». نابودگر تکواندو با این حرف تیر خلاص را شلیک کرد و به نوعی بازگشتش به تیم ملی را غیر ممکن ساخت.

حالا در روزهایی که برخی ملی پوشان همیشه مغلوب در اکثر سفرها تیم ملی را همراهی می‌کنند، قهرمان جهان و آسیا باید از تلویزیون مسابقات مختلف را تماشا کند و حسرت بهترین روزهای ورزشی خود را بخورد. اینکه چه کسی در این قضیه مقصر اصلی است را به کارشناسان این رشته واگذار می‌کنیم اما چرا باید رفتار یک ملی‌پوش سبب شود او نزدیک به یکسال از تیم ملی دور بماند؟

روشن است وضعیت تکواندو به گونه ای است که مسندنشینان این فدراسیون به جای اینکه کنار هم باشند، از هم فاصله می‌گیرند و هیچکس حاضر نیست برای بازگرداندن سرمایه های تکواندو به تیم ملی پادرمیانی کند، پس بهتر است نابودگر به جای اینکه خودش را نابود کند، به فکر چاره ای برای بازگشت به ترکیب تیم ملی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *