امنیت را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم/ شهید حججی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

11:32 - 05 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهید حججی عزیز یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که با شهادت خود انقلابی در دل‌های مردم کشورمان ایجاد کرد.

منیت را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم/ شهید حججی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی سراج صبح امروز جهت ادای احترام به مقام شامخ شهید مدافع حرم محسن حججی در مراسم تشییع این شهید عزیز در میدان امام حسین (ع) شرکت کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز با وجود اینکه جنگ و ناامنی، اطراف ما را احاطه کرده است؛ اما کشور ما در امنیتی قرار دارد که وجود این امنیت را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم و باید قدردان این امنیت و ایثار و فداکاری خانواده‌های شهدای مدافع حرم باشیم، شهید حججی عزیز یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که با شهادت خود انقلابی در دل‌های مردم کشورمان ایجاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهید حججی‌ها ثابت کرده‌اند که جوانان ما امروز نیز مانند جوانان اول انقلاب در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها ثابت‌قدم هستند، تصریح کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، جوانان ما در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و حماسه‌ها آفریدند، امروز نیز جوانان ما فراتر از مرزها، از انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *