گل‌محمدی:برای انتخاب فهرست 18 نفره هم مشکل دارم/ برای بازی با گسترش فولاد کاملا آماده هستیم

12:34 - 05 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۹۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:هفت بازیکنمان را برای بازی با گسترش در اختیار نداریم

به گزارش گروه ورزشی ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش فولاد در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ما فردا بازی مهمی داریم از این جهت که شرایط حساسی داریم. مشکلات زیادی برای اعلام اسامی تعداد 18 نفره‌ تیم‌مان داریم. بازی سختی مقابل گسترش داریم. این تیم نشان داد انسجام خوبی دارد. بازی کردن مقابل این تیم بسیار دشوار است. حدود هفت نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم اما امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: تکیه ما بعد از خدا به هواداران‌مان است، در این بازی بیشتر از هر زمانی به حضور آنها احتیاج داریم، از بازیکنانم هم می‌خواهم توجهی به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نداشته باشند، چیزی که در این بازی برای ما مهم است این است که 90 دقیقه بجنگیم و تلاش کنیم و برای سربلندی تیم تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: امیدوارم در بازی فردا این تلاش را نزد بازیکنانم‌ ببینم و این تلاش با نتیجه خوبی هم همراه باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که با این همه مشکل چه تدبیری برای پیروزی مقابل گسترش فولاد اندیشیده است، تصریح کرد: ما تمرینات خوبی داشتیم، بازیکنان‌مان از لحاظ جسمانی آمادگی خوبی دارند همانطور که گفتم چیزی که از بچه‌ها می‌خواهم این است که این آمادگی را در زمین استفاده کنند و برای پیروزی بجنگند. یکسری از مشکلات را می‌شود با دوندگی بالا جبران کرد امیدوارم از فرصت‌هایمان نیز استفاده کنیم چون در این بازی فرصت‌های کمی نصیب هر دو تیم خواهد آمد. از آن طرف هم باید به خوبی دفاع کنیم اینها عواملی است که کنار هم می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

وی درباره تغییر زمان بازی خاطرنشان کرد: در این مورد مشکلی وجود ندارد، هوا هم نسبت به گذشته خنک‌تر شده است در هر صورت شرایط برای هر دو تیم برابر است و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مصدومان و محرومان تراکتورسازی برای دیدار مقابل گسترش عنوان کرد: هیچکدام از مصدومان‌مان به این دیدار نخواهند رسید، محمد نوری، ابراهیمی، گودرزی و عشوری قطعا در این دیدار حضور نخواهند داشت، ضمن اینکه طاهران و محمد نادری هم محروم هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *