Nokia 2؛ ارزان ترین محصول نوکیا امسال عرضه می شود +عکس و مشخصات فنی

23:28 - 05 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۱۱۶
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
نوکیا 2 ارزان‌ترین محصول نوکیا بعد از واگذاری به HMD خواهد بود که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود.

 به گزارش گروه فضای مجازی ،  نوکیا 2 ارزان‌ترین محصول نوکیا بعد از واگذاری به HMD خواهد بود که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود. شایعاتی از عرضه یک محصول دیگر نیز در کنار نوکیا 2 به گوش می‌رسد اما در حال حاضر تنها می‌توان عرضه این گوشی پایین رده را قطعی دانست.

کمتر از دو هفته پیش تصاویری از نوکیا 2 منتشر شد اما اطلاعاتی از زمان عرضه آن در دست نبود. اما به‌تازگی تصویری از گفتگوی یکی از طرفداران نوکیا و نوکیا میانمار منتشرشده است که اطلاعات مهمی را با خود به همراه دارد.

Nokia 2؛ ارزان ترین محصول نوکیا امسال عرضه می شود +عکس و مشخصات فنی

براساس این تصویر نوکیا میانمار در ماه نوامبر یعنی آبان ماه یا آذرماه نوکیا 2 را عرضه خواهد کرد اما این موضوع نشان‌دهنده این نیست که در دیگر کشورها شاهد عرضه زودتر آن نباشیم. این تصویر ممکن است صحت نداشته باشد بنابراین ما نیز آن را شایعه می‌دانیم اما درهرصورت با چیدن تکه‌های اندک پازل نوکیا 2 در کنار هم می‌توان حداقل از عرضه آن در همان بازه زمانی ماه نوامبر مطمئن بود.

Nokia 2؛ ارزان ترین محصول نوکیا امسال عرضه می شود +عکس و مشخصات فنی

اگر بخواهیم کمی از مشخصات پیش‌بینی شده برای نوکیا 2 برای شما بگوییم باید به قیمت پایین این محصول و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن در ابتدا اشاره‌کنیم. نمایشگر این محصول 5 اینچ است و رزولوشن اچ‌دی را ارائه می‌کند. چیپست این تلفن همراه اسنپدراگون 212 خواهد بود و در کنار آن 1 گیگابایت حافظه رم نیز تعبیه‌شده است. نوکیا 2 از اندروید 7.0 نوقا بهره می‌برد.

این مجموعه در حال حاضر طرفداران زیادی ندارد اما قیمت پایین این محصول در کنار اندروید نوقا و باتری قدرتمند می‌تواند آن را به گزینه‌ای مناسب برای کشورهای درحال‌توسعه و اقشار کم درامد بدل کند. هنوز از قیمت و یا دیگر مشخصات این محصول اطلاعاتی در دست نیست.

 

منبع: جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *