«دافه» با تیم هماهنگ شده است/ از ۹ صبح تا ۸ شب کار می‌کنیم!

9:15 - 10 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۳۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما از 9 صبح تا 8 شب در باشگاه حضور داریم و کار می‌کنیم چون می‌دانیم لیگ سختی داریم.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه تیم سیاه‌جامگان، تیم سخت‌کوشی بود اما ما به طور کامل به بازی سوار بودیم. ما همانطور که می‌خواستیم بازی کردیم و نتیجه لازم را هم گرفتیم.

وی در خصوص عملکرد «دافه» مهاجم جوان و سنگالی تیمش هم خاطرنشان کرد: توانایی‌های دافه خیلی بیشتر از چیزی است که تا الان نشان داده. هماهنگ شدن بازیکن خارجی آنهم بازیکن جوان خارجی با شرایط کشور جدید سخت است اما خوشبختانه دافه به خوبی با تیم هماهنگ شده است. ما غیر از دافه، 2 بازیکن خوب جوان و خارجی دیگر داریم که بعد از هماهنگ شدن با تیم به ما کمک می‌کنند.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که کادرفنی پیکان چطور این بازیکنان جوان و با استعداد خارجی را پیدا می‌کند، گفت: باور کنید قیمت این بازیکنانی که ما می‌گیریم به شدت پایین است، البته دلیل دیگر هم این است که کادرفنی و در راس آن مجید جلالی بدون واسطه دنبال بازیکن خارجی می‌رویم.

مطهری ادامه داد: اهالی فوتبال باید به کاری که کادرفنی پیکان و مجید جلالی انجام می‌دهند ارزش قائل باشند. اینکه بازیکن خوب خارجی را با قیمت پایین به ایران می‌آوریم خودش کار بسیار بزرگی است که باید دیده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می‌تواند تا پایان لیگ در بالای جدول حضور داشته باشد، عنوان کرد: ما به کاری که می‌کنیم اعتقاد داریم و برای به ثمر نشستن زحمات‌مان سخت تلاش می‌کنیم. ما از 9 صبح تا 8 شب در باشگاه حضور داریم و کار می‌کنیم چون می‌دانیم لیگ سختی داریم. امیدواریم که بتوانیم در ادامه لیگ هم به این صورت نتیجه بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *