دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد/ نظارت بر ارائه خدمات مناسب به زوار اربعین

14:15 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۲۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ضرورت ارائه خدمات مناسب به زوار دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد/ نظارت بر ارائه خدمت مناسب به زوار اربعینبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و ضرورت ارائه خدمات مناسب به زوار، دادستان نظامی استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

در این بازدید که بازپرس شعبه اول دادسرای نظامی، فرمانده انتظامی مهران و فرمانده هنگ مرزی این شهرستان نیز حضور داشتند، بهرام عظیمی با اشاره به تردد میلیونی زوار از مرز مهران، خواستار برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی لازم بین یگان‌های نظامی و انتظامی به منظور کنترل هرچه مناسب‌تر مرز و تردد امن زوار شد.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام در برقراری امنیت راهپیمایی عظیم اربعین سال گذشته، تأکید کرد: امکانات و تجهیزات مناسب به منظور اسکان مناسب نیرو‌ها خصوصاً یگان‌های مامور به مرز مهران فراهم شود.

دادستان نظامی استان ایلام همچنین در کارگاه آگاه سازی کارکنان انتظامی مهران، ضمن بر شمردن اهمیت راهپیمایی میلیونی اربعین گفت: رعایت احترام و شان زائرین ابا عبدا... (ع) با صبر و حوصله و آرامش خصوصاً در مواقع ازدحام جمعیت ضروری است.

وی تصریح کرد: رفتار مسئولانه نیرو‌ها با زوار علاوه بر اینکه وظیفه ذاتی نیرو‌های نظامی و انتظامی بشمار می‌آید به دلیل جنبه معنوی راهپیمایی اربعین دارای اجر اخروی هم خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *